محبوب ترین تلویزیون ها برای تماشای مسابقات جام جهانی کدامند؟

این LED سونی یکی از بهترین تلویزیون های سونی با رزولوشن 4K است. یعنی وضوحی تقریبا 4 برابر تلویزیون های FHD دارد و زمانی که به این وضوح قابلیت HDR هم افزوده شود کیفیت یک تصویر خیره کننده را تضمین می کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کم تر از یک ماه دیگر به بزرگ ترین، منحصر به فرد ترین و پربیننده ترین رویداد ورزشی جهان باقی مانده است. توجه افراد بی شماری به این رویداد جلب می شود. شرکت در این رویداد یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود اما اگر امکان حضور در این رویداد بزرگ را ندارید تنها یک راه هست تا لحظه به لحظه خود را به آن متصل نگاه دارید و آن چیزی جز تلویزیون شما نیست. مسلما داشتن یک تلویزیون که جزئیات بیشتری را نشان می دهد، وضوح بالاتری دارد، زاویه دید گسترده تری دارد و ... برای آوردن حال و هوای یک استادیوم به خانه بسیار ارزشمند است. پس برای رویدادی که دوست دارید آماده شوید.

تلویزیون سونی X۹۰۰۰E

این LED سونی یکی از بهترین تلویزیون های سونی با رزولوشن ۴K است. یعنی وضوحی تقریبا ۴ برابر تلویزیون های FHD دارد و زمانی که به این وضوح قابلیت HDR هم افزوده شود کیفیت یک تصویر خیره کننده را تضمین می کند. این تلویزیون از آخرین نسل تکنولوژی ال ای دی استفاده کرده و به جرأت می توان گفت با OLED ال جی قابل رقابت است. طراحی مینیمال این مدل ساده و مدرن است و از لحاظ کیفیت ساخت و استحکام بدنه نیازی به توضیح وجود ندارد. این تلویزیون به مجموعه کاملی از جک ها و پورت های ورودی مجهز است و از لحاظ اتصال به دستگاههای هوشمند عالی است، به لطف ویژگی نوردهی موضعی مناسب و با کیفیت آن، خوبی غلظت رنگ ها و کنتراست به خوبی کنترل شده و چه برای محیط های تاریک و چه محیط های روشن انتخاب خوبی است. هم چنین در تصاویر پی در پی سریع مثل مسابقات ورزشی فریم کم نمی آورد و تصویر مات نمی شود. با وجود این که این تلویزیون از زاویه دید گسترده ای برخوردارنیست اما یکی از بهترین تلویزیون های سونی در این رده قیمتی است که تمام فناوری های جذاب صوتی و تصویری را در خود گنجانده است.


تلویزیون ال جی – سری

این تلویزیون OLED ال جی یک تلویزیون با کیفیت تصویر فوق العاده است و به علت زاویه دید گسترده ای و بی نظیری که دارد برای آن دسته از افرادی که دوستان خود را دعوت می کنند و می خواهند دسته جمعی فوتبال تماشا کنند، بسیار مناسب است. تکنولوژی OLED زمان پاسخ دهی به مراتب سریع تری نسبت به LCD ها دارد و بنابراین حرکات سریع را به خوبی نمایش می دهد و برای تماشای مسابقات ورزشی عالی است. این زمان پاسخ دهی سریع است نمی گذارد مواردی مانند تیره و مات شدن صحنه در تصاویر سریع وجود داشته باشد . این تلویزیون با توانایی پخش طیف گسترده ای از رنگ ها با روشنایی بالا می تواند یک تصویر HDR چشمگیر ایجاد کند . صفحه نمایش نازک با حاشیه های کم و بسیار شیک هم دارد که می تواند روی دیوار هم نصب شود . البته با نصب روی دیوار برخی از پورت ها ممکن است در دسترس نباشند. از سیستم صوتی Dolby Atmos این تلویزیون نباید غافل شد که بهترین تجربه صدای فراگیر ممکن تا به امروز را فراهم می کند. در کل با توجه به قیمت تلویزیون ال جی این مدل نسبت به بقیه اولد ها قیمت مناسب تری دارد.

تلویزیون سامسونگ KS۹۵۰۰

این مدل یک تلویزیون ال ای دی بسیار متعادل ۵۵ اینچی است که طراحی ظریف و باریکی دارد. یک تلویزیون صفحه منحنی با کیفیت SUHD ، صدای دینامیک با قدرت خروجی ۶۰ وات و  ویژگی های قابل توجه دیگر که لذت تماشای تلویزیون را دو چندان می کند.  شفافیت خیره کننده آن ماورای تلویزیون های اچ دی قدیمی است. موتور پردازش تصویر قوی این تلویزیون به تحلیل تمامی جزئیات می پردازد و تمامی رزولوشن های کم کیفیت را به رزولوشنی ایده ال تبدیل می کند، پس هیچ جزئیاتی مخفی نمی ماند و لذت دید هرچه بیشتر فراهم می شود. در قلب این محصول به یک گیرنده دیجیتال و تنوع قابل قبولی از درگاه های ارتباطی دسترسی خواهید داشت . قابلیت اسمارت KS۹۵۰۰ بسیار بالا است و برنامه های بسیار جالبی در خود گنجانده است. همچنین به لطف درگاه LAN و وای فای داخلی می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید . این ویژگی ها قیمت ال ای دی سامسونگ در این مدل را توجیه پذیر می کند.

تلویزیون های مختلف می توانند تاثیر خوبی بر کیفیت تجربه تماشای فوتبال شما داشته باشند. برخی تلویزیون هایی با ویژگی های جدیدتر هم وجود دارند که البته قیمت بالاتری دارند و ممکن است در سال های آینده با قابلیت معقول تری در فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه ها در دسترس باشند. اگر می خواهید تجربه دیداری و شنیداری تماشای مسابقه فوتبال را برای خود ارتقا دهید و حس کنید در استادیوم هستید، هنوز فرصت دارید.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید