جوانان کردستانی موفق به دریافت تندیس برتر کشور شدند

" فرشاد شبرندی" مدیر موسسه واده‌ی هیژان و "سبا زینتی" مدیر موسسه لبخند بسازیم در اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین ایران موفق به دریافت تندیس برتر کشور شدند .

به گزارش ایسنا، اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور با تعیین چهره‌های برتر حوزه‌های مختلف در استان گیلان به پایان رسید.

این همایش در مجتمع فرهنگیان منطقه آزاد انزلی برگزار شد و 43 ایده منتخب جوانان در حوزه کارآفرینی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان کل کشور رونمایی شد و 27 طرح به داوری مرحله نهایی راه یافت.

در پایان "فرشاد شبرندی" مدیر موسسه واده‌ی هیژان و "سبا زینتی" مدیر موسسه لبخند بسازیم دارای دو مدیر سازمان مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان و تحت نظر حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با ارائه مجموعه کارگاه های تولیدی خانه سبز با فعالیت "طراحی و دوخت البسه" موفق به دریافت تندیس برتر اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور شدند و از سوی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره ملی از 12 نفر از کارآفرینان و چهار نفر از ایده پردازان برتر در حوزه کارآفرینی کشور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و  استاندار گیلان تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تفاهم انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشور طرح‌ها و ایده‌های تشکل‌های جوانان پس از تأیید در کمیته تخصصی برای دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان با بازپرداخت چهار درصد به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید