رکورد ۱.۸۴ سپیده توکلی تائید شد

فدراسیون دوومیدانی و هیات ژوری بالاخره رکورد ۱.۸۴ سپیده توکلی در ماده پرش ارتفاع رقابت‌های لیگ طلایی را ثبت کرد و او هم چنان رکورددار این ماده در ایران است.

پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ثبت رکورد سپیده توکلی در ماده پرش ارتفاع، اظهار کرد: با نظر شورای هیات ژوری، سازمان تیم‌های ملی و کمیته‌ مسابقات که شامل مسئول کمیته‌، رای سر داور بود، رکورد ۱.۸۴ سپیده توکلی ثبت شد.

وی افزود: خودم هنگام مسابقه بودم و خطایی رخ نداد بنابراین هیات ژوری اکنون این رکورد را پذیرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سپیده توکلی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی در ماده پرش ارتفاع از روی مانع ۱.۸۴ پرید تا رکوردشکنی کند. او از مانع گذشت و سرداور پرچم صحیح را بالا برد. اما  بعد از موافقت سرداور میله به زمین افتاد. در این شرایط این رکورد مورد موافقت قرار نگرفت که با اعتراض توکلی مواجه شد و قرار شد که هیات ژوری در این خصوص تصمیم بگیرد.

بعد از آن در روز گذشته (سه‌شنبه) هم این رکورد ثبت نشد و مسئولان فدراسیون هر کدام نظری در خصوص ثبت این رکورد ارائه کردند.

سپیده توکلی پیش از این در رقابت‌های اینچئون در پرش ارتفاع رکورد ۱.۸۳ را ثبت کرده بود و اکنون توانست در رقابت های مرحله دوم لیگ طلایی این رکورد را به ۱.۸۴ ارتقا دهد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید