«هیات مدیره» نقد و بررسی می‌شود

سریال «هیات مدیره» با حضور مازیار میری و مهران رسام در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، نقد و بررسی سریال «هیات مدیره» با حضور مازیار میری کارگردان و مهران رسام تهیه کننده سریال دوشنبه (هفتم خرداد ماه) ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی، احسان کرمی، حدیث میرامینی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند.

۱۵ قسمت سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام در ایام نوروز از شبکه پنج سیما پخش شد و بعد از تعطیلات نیز این سریال از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن رفت.

«هیات مدیره» که یک سریال آموزشی درباره فرهنگ آپارتمان‌نشینی است قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.
همچنین موضوع این مجموعه درباره ساختمانی است که اهالی آن می‌خواهند برای آن هیات مدیره انتخاب کنند و در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید