معاون ورزش بانوان دانشگاه فردوسی مشهد:

طرح مطالبات دانشجویان دختر منجر به بهبود شرایط دانشگاه می‌شود

معاون ورزش بانوان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: انتظار ما از بانوان این است که مطالبات خود را مطرح کنند، زیرا طرح این مطالبات توسط دانشجویان دختر باعث بهبود شرایط دانشگاه و دانشجویان می‌شود.

‌به گزارش ایسنا، ‌دکتر علیرضایی در همایشی با عنوان «همایش حقوق دختران دانشجو» که در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با تاکید براینکه یکی از  اهداف بزرگ ما در حوزه ورزش بانوان رضایت دانشجویان است، اظهار کرد: از مهمترین راه حل‌ها برای رفع مشکلاتی که بانوان در دانشگاه دارند، مطالبه منطقی و بر حق است. 

وی افزود: برای نخستین بار است که موقعیت و جایگاه معاون ورزش بانو  ان در دانشگاه فردوسی ایجاد شده است. در سایر دانشگاه‌ها چنین جایگاهی نیست. در واقع ایجاد چنین جایگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد به خاطر اهمیت بانوان و به‌ویژه سلامت آنان در دانشگاه است.

معاون ورزش بانوان دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که در ورزش دختران مطرح بوده این است که در سه دوره اخیر در بخش مسابقات ورزشی دختران، دانشگاه فردوسی مشهد پس از دانشگاه تهران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

علیرضایی تصریح کرد: دانشگاه در زمینه ورزش قهرمانی دختران تا حدودی به اهداف خود دست یافته است. تقریبا بیشترین فعالیت فرهنگی برای افزایش زمینه‌های سلامتی، نشاط، شادابی و پویایی دانشجویان را انجام می‌دهیم. در این راستا می‌توان به ورزش در خوابگاه‌ها اشاره کرد.

معاون ورزش بانوان دانشگاه فردوسی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: همچنان کاستی‌هایی در این زمینه داریم، اما انتظار ما از بانوان این است که مطالبات خود را مطرح کنند. در واقع طرح این مطالبات توسط دانشجویان دختر باعث بهبود شرایط دانشگاه و دانشجویان می‌شود. از آنجایی که بودجه محدودی داریم، بنابراین اولویت ما با ورزش‌های همگانی است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید