مجلس , نماینده قزوین در مجلس , آزادسازی خرمشهر " />

نماینده قزوین در مجلس:

رزمندگان ما با سلاح ایمان خرمشهر را فتح کردند

  • تاریخ انتشار : 1397/3/3 ساعت : 14:12 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
قزوین-ایرنا-نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان دلیر و شجاع اسلام با سلاح ایمان موفق به آزادسازی خرمشهر از چنگ دشمنان شدند.
به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز پنجشنبه در همایش خرمشهر، میراث جاویدان شهدای سرافراز دفاع مقدس، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و افزود: این حماسه بزرگ و جاویدان برای همیشه در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر حاصل اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به الطاف الهی و همچنین نتیجه روحیه خوباوری، مقاومت و ایثار آنان و همچنین مردم استکبارسیز ما بود.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان ما با دستان خالی و بدون امکانات خاصی هشت سال مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از خاک میهن اسلامی در اختیار بیگانگان قرار بگیرد.
محمدی اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس و به لطف مجاهدت های علمی دانشمندان و نخبگان کشور در عرصه های دفاعی، امروز در این حوزه از توان بسیار بالایی برخوردار هستیم به گونه ای که دشمن در خیال خود نیز جرات اقدام نظامی علیه ایران را نمی پروراند.
وی در ادامه تاکید کرد که باید دنباله راه شهدا و تابع ولی فقیه باشیم تا به انقلاب و نظام ما آسیبی وارد نشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین نیز در این همایش یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهیدان عملیات بیت القمدس را گرامی داشت و گفت: فتح خرمشهر سند افتخار رزمندگان ما و برگ زرینی در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
اکبر اسکندرنژاد در ادامه به برگزاری کنگره شهدای استان قزوین در مهر ماه امسال اشاره کرد و گفت: چنین رویدادهای فرهنگی و معنوی به حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمک می کنند.
محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در این مراسم به بیان خاطراتی از این دوران پرداخت.
6104*3013

نظر خود را ثبت کنید