تسهیلات ویژه برای حمایت از بیماران کلیوی در زنجان اختصاص می‌یابد

  • تاریخ انتشار : 1397/3/4 ساعت : 15:39 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : زنجان
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تسهیلات ویژه برای تکمیل بخش‌های درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایسنا، قاسم جان‌بابایی در جریان بازدید از ساختمان جدید انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به این‌که تسهیلات ویژه برای تکمیل بخش‌های درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان اختصاص می‌یابد، گفت: این تسهیلات برای راه‌اندازی مرکز تخصصی و درمانی انجمن کلیوی استان زنجان و از محل اعتبارات دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان اختصاص خواهد یافت.

وی هم‌چنین با دادن قول مساعد برای بهره‌برداری از مجهزترین مرکز دیالیزی شمال‌غرب کشور در زنجان، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی، پشتیبانی‌های لازم را در تامین نیروی انسانی و تجهیزات درمانی خواهد داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز خرسندی از ظرفیت خوب بخش‌های درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: این انجمن به عنوان بازوی پرتوان مردمی می‌تواند در تعامل با دانشگاه علوم‌پزشکی برای غربال‌گری و درمان بیماران دیابت و فشارخون و کم کردن تبعات بیماری کلیوی بسیار تاثیرگذار باشد.

در ادامه این بازدید، مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در گزارشی از امکانات جدید مرکز تخصصی درمانی این انجمن، گفت: این مرکز که مجهزترین بخش دیالیزی شمال‌غرب است با گنجایش 30 تخت در طول هفته به 200 بیمار دیالیزی خدمات رایگان ارائه خواهد داد.

محمدرضا طهماسبی افزود: برای تکمیل چرخه درمان بیماران کلیوی در این مرکز علاوه بر دیالیز، بخش‌های آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی دیابت و فشارخون، آموزش و پیشگیری پیش‌بینی شده است که درصورت کمک خیرین، این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با 4000 مترمربع زیربنا در پنج طبقه ساخته شده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید