معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات 700 کارگر سد «چم شیر» سریع‌تر برطرف شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مشکلات ۷۰۰ کارگر پروژه سد چم شیر گچساران شد. 

به گزارش ایسنا، محمد کاظم نظری در نشست کمیسیون کارگری شورای تامین استان در خصوص مشکلات سد چم شیر گچساران با بیان اینکه نقش جامعه کارگری در ایجاد رشد اقتصادی بسیار کلیدی و مهم است، افزود: وضعیت ۷۰۰ کارگر این سد برای ما حائز اهمیت است. 

وی اظهار کرد: عدم پرداخت حقوق کارگران نه تنها در بعد اجتماعی بلکه در بعد امنیتی می تواند مشکلات بسیاری را برای استان ایجاد کند که می طلبد در خصوص ساماندهی وضعیت حقوق این کارگران جلسات متعددی برگزار شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حقوق عقب مانده کارگران باید در کمترین زمان ممکن پرداخت شود و بیش از این بر گردن این قشر زحمتکش فشاری وارد نشود.

نظری با انتقاد از سیاست های وزارت نیرو در خصوص پیش بینی و احداث سدهای درون استان از جمله سد کوثر و چم شیر، تصریح کرد: مطالعات انجام شده این وزارت خانه به گونه ای است که آبدهی و بهره برداری از آن برای سایر استان های کشور است و تنها مشکلات امنیتی و خود سازه فیزیکی سد در استان ما است و گویی که مردم استان سهمی از آن ندارند.

وی ادامه داد: البته هرجای ایران عزیز که آباد شود برای ما دارای اهمیت است و همکاری لازم برای رفع مشکلات این سد در استان انجام می شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ملی بودن این پروژه، عنوان کرد: این مسأله در شورای تامین استان مطرح می شود و استاندار و مجمع نمایندگان استان به ویژه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نیز در مرکز به صورت ویژه پیگیر حل مشکلات این پروژه هستند . 

نظری خواستار همکاری تامین اجتماعی با پیمانکار پروژه شد و تاکید کرد: جزیره ای عمل کردن مسئولان دردی است که در استان ما وجود دارد در حالی که همه ما به هم وابسته هستیم و هرکسی برای ارتقای استان باید در حد توان خود تلاش کند . 

وی خواستار ارائه گزارش هفتگی از وضعیت پروژه سد «چم شیر» گچساران و مشکلات پیش روی این پروژه شد و بیان کرد: باید از زمان جلو باشیم و قبل از بروز هر مشکلی به فکر حل مسئله باشیم . 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی سیاست دولت در تحقق عدالت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی است . 

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مدیران مرتبط هر دستگاه معترضین را توجیه کنند و افرادی که مصوبات این کارگروه را اجرایی نمی کنند باید خودشان تبعات امنیتی این مسائل را بپذیرند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارگران قشر تاثیرگذار در سازندگی کشور هستند، اضافه کرد: تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه کارگری از اولویت های استان است.


انتهای پیا


نظر خود را ثبت کنید