تا پایان سال 97؛

همه ایتام قزوین صاحب خانه‌ می‌شوند

  • تاریخ انتشار : 1397/3/8 ساعت : 15:27 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت تأمین اعتبار موردنیاز و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، مدیر امور شعب یکی از بانک‌ها به همراه قائم‌مقام کمیته امداد استان در قالب طرح مفتاح الجنه با سه خانواده یتیم و فاقد مسکن دیدار کردند.

امیر خوش‌نیت، قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور نیکوکاران و خیران در طرح مفتاح الجنه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محاسن طرح مفتاح الجنه مشاهده مستقیم و دقیق مشکلات از سوی خیران و تلاش جمعی و سریع به دور از بروکراسی برای حل مشکلات مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را ایتام تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های دارای یتیم، مسکن است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت تأمین اعتبار موردنیاز و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین 18 هزار و 706 حامی حمایت از هزار و 681 یتیم و قریب 3 هزار فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: سال گذشته بیش از 8 میلیارد و 423 میلیون تومان از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است که میانگین کمک حامیان به‌طور متوسط ماهانه بیش از 37 هزار تومان بوده و میانگین سرانه دریافتی ایتام ماهانه بیش از 417 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید