آینده جهان به لطف الهی با عدالت علوی همراه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آینده جهان به لطف الهی با عدالت علوی همراه خواهد شد و هر کس پیام امیرمومنان را بشنود در برابر این شخصیت بزرگوار تعظیم می کند اما هنوز ما این شخصیت را نشناخته ایم و به وظیفه خود عمل نکرده ایم.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا-، با اشاره به فرارسیدن 21 رمضان، و تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) افزود: زندگی علی (ع) وقف مردم بود و ایشان در مسیر عدالت و برقراری عدل در جامعه به شهادت رسید و عدل مولای متقیان موجب شهادت علی شد.

سلیمانی گفت: جامعیت فضیلت رفتار و سیره و سلوک حضرت علی (ع ) که مجمع اضداد است برای امت اسلامی به ویژه شیعیان الگویی بی‌همتا به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان، با برشمردن ویژگی علی (ع) در عطوفت به ایتام، کمک به بینوایان مشارکت در کنار منزل و بسیاری از برجستگی‌های دیگر افزود: امروز بشریت در فهم و درک این فضایل بی‌شمار عاجز هستند در حالی که اگر رجوعی به این سیره و سلوک جامعه انجام شودبسیاری از مشکلات در جامع برطرف خواهد شد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: شیعه از نظر اعتقادی تعلق خاطر بیشتری نسبت به امیرالمومنین امام علی (ع) دارد اما این امام بزرگوار متعلق به همه است و امام علی (ع) شخصیتی بی مانند در تاریخ است که حتی غیرمسلمانان احترام بسیاری برای ایشان قائل هستند.

وی همچنین به روز قدس و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران و مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار امام خمینی (ره) است با مشت های گره کرده از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کرده و برای نابودی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و اسراییل دست به دعا بر می دارند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید