/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در 60 نقطه استان سمنان

  • تاریخ انتشار : 1397/3/17 ساعت : 12:29 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در 60 نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ «غلامرضا قندهاری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان یک ساعت پیش از نمازجمعه به سمت مصلی‌های شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی فردا افزود: با توجه به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار فلسطینی‌ها هم‌چنین اقدامات نابخردانه ترامپ در انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس، پیش‌بینی ما این است که راهپیمایی فردا با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های پیش برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که چهره خبیث صهیونیست‌ها برای همگان آشکار شده است، تصریح کرد: جنایت‌های این رژیم اشغالگر امروز برای همه دنیا ثابت شده است.

وی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب نیز فرمودند ان‌شاا... در آینده اثری از این رژیم اشغالگر نخواهد بود.

قندهاری با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در برخی شهرهای استان افزود: راهپیمایی روز قدس در سمنان رأس ساعت 11 از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنران راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین «علیزاده» نماینده ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور سخنران این راهپیمایی است.

وی از دکتر «حسینی شاهرودی» نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران راهپیمایی در شاهرود نام برد و گفت: راهپیمایی روز قدس در شاهرود نیز رأس ساعت 11 از خیابان تهران (مقابل راهنمایی و رانندگی سابق) به سمت مصلی پیامبر اعظم(ص)- برگزار خواهد شد.

قندهاری ادامه داد: سخنران راهپیمایی فردا در شهرستان دامغان «ابوالفضل حسن بیگی» نماینده مردم و در گرمسار نیز دکتر «کاتب» نماینده مردم این شهر خواهد بود. هم‌چنین دکتر «سعید ناجی» معاون سیاسی استاندار در مهدیشهر به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی یادآور شد: راهپیمایی فردا در همه شهرهای استان به سمت مصلی‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید