/دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار سمنان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس/

قدس، مرز مشترک همه آزادی‌خواهان جهان است

  • تاریخ انتشار : 1397/3/17 ساعت : 13:15 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
آیت الله «شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان و سید«شهاب الدین چاوشی» استاندار سمنان با صدور پیام مشترکی مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روزقدس فراخواندند.

به گزارش ایسنا، آیت الله «شاهچراغی» و سید«شهاب‌الدین چاوشی» در این پیام مشترک عنوان کردند: قدس، مرز مشترک همه ادیان ابراهیمی و همه آزادیخواهان جهان است.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، تنها یک روز در تقویم نیست بلکه نمادی است از مقابله و ایستادگی در برابر استبداد، تجاوز، زورگویی و اشغال‌گری، که به ابتکار امام راحل (ره) و در حمایت از مستضعفان جهان به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین که سال‌هاست تحت ستم رژیم اشغالگر قدس قرار دارند شکل گرفت و مظهر وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم و استبداد شد.

روز قدس مختص و مربوط به دین و قومیت خاصی نیست، بلکه قدس شریف، مرز مشترک همه ادیان ابراهیمی و همه آزادی خواهان جهان است.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان سمنان بار دیگر و همچون گذشته، این روز را با حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرامی می‌دارند و با توجه به توطئه‌های اخیر این رژیم اشغالگر با سردمداری دولتمردان آمریکا و یاوه‌گوئی‌ها و بدعهدی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر حضوری پرشورتر از قبل، در این راهپیمایی حماسی و وحدت‌آفرین باشکوه هرچه تمام‌تر شرکت خواهند کرد و مثل همیشه از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین حمایت و از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار خواهند کرد.

ان‌شاا... وعده الهی مبنی بر نابودی ظالمان هرچه زودتر محقق خواهد شد و ملت‌های مسلمان سرافزاری و آزادی فلسطین را به نظاره خواهند نشست.

سید «محمد شاهچراغی» و سید «شهاب‌الدین چاوشی»

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید