2 کشته و 3 مصدوم طی تصادف یک دستگاه خوردو در اتوبان تهران- قم (+عکس)

یک دستگاه خودروی رنو ساندرو به دلایل نامشخص با بلوک‌های نیوجرسی وسط اتوبان برخورد کرده است و سپس به شدت با قسمت عقب یک جرثقیل که در لاین سرعت متوقف شده بود و کارگران مشغول انجام کار‌های عمرانی بودند برخورد کرده بود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو درباره تصادف روز گذشته در آزادراه تهران – قم گفت: ساعت ۱۴:۵۲ دقیقه یک مورد تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم مقابل تیر شماره ۲۹۲، حدوداً ۱۸ کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با اشاره به خارج بودن آن محدوده از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران گفت: با این حساب ایستگاه شماره ۵۰ به محل وقوع حادثه اعزام شد و مشاهده شد که در محل یک دستگاه خودروی رنو ساندرو به دلایل نامشخص با بلوک‌های نیوجرسی وسط اتوبان برخورد کرده است و سپس به شدت با قسمت عقب یک جرثقیل که در لاین سرعت متوقف شده بود و کارگران مشغول انجام کار‌های عمرانی بودند برخورد کرده بود.

وی افزود: ۲ نفر سرنشین در خودروی ساندرو حضور داشتند که آقا و خانم حدوداً ۳۰ ساله بودند و با حضور آتش‌نشانان این دو نفر از خودرو خارج شدند و تحویل عوامل اورژانس شدند و مشخص شد که متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی در ادامه گفت: در این حادثه ۳ کارگر که در محل مشغول به کار بودند و بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن داشتند در این حادثه دچار مصدومیت شده بودند که این ۳ نفر نیز تحویل عوامل اورژانس شدند. در این حادثه ۲ نفر از کارگران به دلیل بالا بودن مصدومیت به مراکز درمانی منتقل و یک نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه افزود: خودرو‌ها به محل امن منتقل شد و ترافیک سنگینی که به واسطه این حادثه ایجاد شده بود با کمک پلیس راهور برطرف شد و محل برای بررسی دلایل حادثه تحویل پلیس راهور شد.

ملکی در پایان گفت: در ساعت ۱۵:۵۴ دقیقه این عملیات به پایان رسید.


نظر خود را ثبت کنید