پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی درگذشت استاد حوزه و دانشگاه و عضو دیرین شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم فرهیخته، روحانی جلیـل القـدر و استـاد ارجمند حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی، عضو دیرین شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی(سمت)، موجب تأسف و تألم گردید.

خدمات و سوابق ارزنده آن روحانی مخلص، متواضع و متخلق به اخلاق اسلامی در ترویج علوم و معارف دینی، نقش آفرینی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی با امام (ره) و رهبـری و دفـاع از نظام اسلامی در برهه های حساس و حضـور مؤثـر در کرسی های حوزه و دانشگاه و تربیت اندیشمندان و چهره های تاثیرگذار علمی و فرهنگی، ماندگار و برای نسل های  امروز و فردای کشور به ویژه مراکز فعال در حوزه علم و فرهنگ، الهام بخش خواهد بود.

با تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اساتید حوزوی و دانشگاهی، بیت مکرم و آحاد شاگردان و علاقمندان وی، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه خداوندی و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر جمیل، اجر جزیل و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 عبدالله حاجی صادقی

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید