قول مساعد لاریجانی به جامعه مدرسین برای رفع نگرانی آنان از لایحه FATF

در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علی لاریجانی و جمعی از نمایندگان قم در مجلس درباره پیوستن ایران به FATF مقرر شد رییس مجلس اقدامات لازم جهت رفع نگرانی‌های مطرح شده را به انجام رساند.


به گزارش ایسنا، شب گذشته (شنبه - ۱۹ خرداد) جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این تشکل دینی و سیاسی، جلسه ویژه‌ای با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لایحه FATF در دفتر جامعه مدرسین برگزار کرد که طی آن موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌الملل مقابله با تامین مالی تروریسم معروف به FATF از سوی محمد یزدی، لاریجانی‌، حجت‌الاسلام ذوالنوری و امیر آبادی فراهانی از نمایندگان مردم قم در مجلس و جمعی از اعضای جامعه مدرسین مورد بحث، بررسی و نقد و نظر قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه نیز لاریجانی توضیحاتی را درباره با پیوستن ایران به این کنوانسیون مطرح کرد و سپس اعضای جامعه مدرسین در فضایی آرام به طرح برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود و جامعه نسبت به این لایحه و پیوستن به کنوانسیون مذکور پرداختند.

در پایان جلسه هم پس از بحث و تبادل نظر کارشناسانه و طرح دیدگاه های مختلف مقرر شد رییس مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم جهت رفع نگرانی‌های مطرح شده را به انجام رساند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید