انتقال گاز پرفشار از ایرانشهر به خاش به زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود

نایب رئیس فراکسیون اشتغال مجلس‌ و نماینده مردم خاش گفت: مطالعه انتقال گاز پرفشار از ایرانشهر به خاش و مسیرهای اطراف آن در حال اتمام است و به زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

‌به گزارش ایسنا- ‌علی کرد در بازدید از حوزه انتخابیه خود افزود: در حال حاضر 82 کیلومترلوله گذاری گاز در خاش انجام شده است.

وی بیان کرد: مسیر خطوط انتقال گاز به گونه ای طراحی شده است که همزمان با گازرسانی از ایرانشهر به خاش روستاهای پرجمعیت تا شعاع 10 کیلومتری مسیر خط لوله از این نعمت برخوردار می‌شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌ها افزود: اکثر راه‌های مواصلاتی استان به ویژه این حوزه انتخابیه نامناسب و دارای پیچ های خطرناک است، در این باره تأکید شده است کمیته برنامه ریزی استان و سازمان برنامه و بودجه کشور با در نظر گرفتن اعتبارات بیشتر به سامان‌دهی وضعیت راه‌ها به ویژه جاده‌های ترانزیتی توجه کند.

وی به موضوع آموزش نیز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز باید در همه نقاطی که مردم ساکن هستند اما امکانات آموزشی ندارند با فراهم ساختن شرایط لازم برای احداث مدارس مختلف اقدام کند. البته در هیچ نقطه‌ای از این حوزه انتخابیه بازمانده از تحصیل گزارش نشده ‌و اگر هم باشد مربوط به مناطقی است که گزارش آن به ما نرسیده است.

کرد‌ ابراز امیدواری کرد: به زودی در مجلس شورای اسلامی موضوع ایجاد منطقه آزاد سیستان به تصویب برسد و با توجه به توجیه‌های ارائه شده از سوی نمایندگان قسمت زیادی از مشکلات این منطقه برطرف ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه از میل 69 تا 72 نیز پیگیری و دنبال شده و به زودی عملیات ایجاد زیرساخت‌های آن با مدیریت اتاق بازرگانی استان آغاز می‌شود که نوید و عیدی خوبی برای مردم منطقه است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید