حمایت از ایده‌های نوآورانه معدنی در یک رویداد علمی

سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران و معاونت علمی با برگزاری جشنواره‌ تخصصی در دانشگاه تهران از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا جشنواره تخصصی اینوماین برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی با همکاری دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مؤسسه پژوهشی و آموزشی یونیدرو و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور و توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

موضع محوری در این جشنواره در خصوص موضوعاتی چون فناوری‌های نوین اکتشاف، استخراج، فرآوری و صنایع معدنی با تاکید بر فاوا، نانو و بایو، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در معدن و صنایع معدنی تعیین شده است.

ایده‌هایی که در این فراخوان ثبت‌نام کردند، بعد از طی یک مرحله داوری، امکان عملیاتی‌سازی طرح‌های خود را از طریق شتاب‌دهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذار خواهند داشت.

جشنواره تخصصی اینوماین برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی در روزهای 23 و 24 تیر ماه امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید