سقوط خودرو به دره در جاده چالوس سه مصدوم بر جا گذاشت

  • تاریخ انتشار : 1397/3/27 ساعت : 17:27 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از مصدوم شدن چهار نفر در دو سانحه رانندگی در جاده چالوس و انتقال آنان به وسیله بالگرد به بیمارستان خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، گفت: ساعت 13:8 دقیقه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه پس از اعلام سقوط یک دستگاه خودروی سواری206 به دره در منطقه دو راهی دیزین، آمبولانس اورژانس البرز به محل اعزام شد.

بابایی افزود:  با همکاری نیروهای هلال احمر مصدومین رهاسازی و از دره خارج شدند و  با هماهنگی انجام شده ، بالگرد اورژانس هوایی البرز به ولایت رود پرواز کرد؛ مصدومین که دو آقای 26 و 13 ساله و خانم 20 ساله بودند، توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس115 و هلال احمر به محل فرود بالگرد منتقل شدند .

وی ادامه داد: در فاصله زمانی کوتاهی ، در منطقه همه‌جا ، یک دستگاه سواری پیکان واژگون شد؛ این حادثه که ساعت 13:28 رخ داد باعث مصدومیت شدید آقای 47 ساله از ناحیه ستون فقرات شد.

بابایی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از تثبیت وضعیت بیمار و بی حرکت‌سازی ستون فقرات، وی را به پد ری زمین منتقل کردند؛ پس از بارگیری مصدومین حادثه اول در ولایت رود، بالگرد اورژانس در پد ری زمین مصدوم حادثه واژگونی پیکان را نیز تحویل گرفته و وی را به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید