انتشار «مدرسه ترس» به همراه کتابی درباره بهبود آموزش

ترجمه رمان «مدرسه‌ ترس» نوشته گیتی دانشوری به همراه «خلق محیط یادگیرنده در کلاس، مدرسه، جامعه» نوشته پیتر سنگه و همکاران منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رمان «مدرسه‌ ترس» نوشته گیتی دانشوری با ترجمه سپیده شهیدی  و تصویرگری کری گیفورد در ۲۸۰ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۸هزار تومان در نشر ماهک (واحد کودک و نوجوان انتشارات منظومه خرد) در بازار کتاب عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: هرکس از چیزی می‌ترسد.

مادلین موتِفوبیا دارد. موتفوبیا یعنی ترس از حشرات. تئودور  دائما به اعضای خانواده‌اش زنگ می‌زند تا مطمئن شود که زنده‌اند، او از مردن می‌ترسد و لولو کلاستروفوبیا دارد، کلاستروفبیا یعنی وحشت از فضاهای بسته. گریسون؛ فوتبالیست حرفه‌ای و بچه معروف مدرسه، حتی با شنیدن اسم «آب» از ترس خودش را می‌بازد.

شاید این تابستان ترسناک‌ترین تابستان زندگی آن‌ها باشد. این چهار نفر، باید به عنوان دانش‌آموزان مدرسه مخفی ترس، با ترس‌های خود روبه‌رو شوند. در این مدرسه تکلیف و امتحان معنی ندارد. ولی اگر آن‌ها تا پایان سال بر ترس‌های خود غلبه نکنند با گوشت و پوستشان خواهند فهمید چه‌قدر مردود شدن ترسناک است.

همچنین کتاب «خلق محیط یادگیرنده در کلاس، مدرسه، جامعه» نوشته پیتر سنگه و همکاران با ترجمه لیلی محمدحسین در ۲۶۸ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۵هزار تومان در انتشارات منظومه خرد راهی بازار شده است.

در  نوشته پشت جلد کتاب آمده است: کتاب مدرسه یادگیرنده حاصل همکاری پیتر سنگه، متفکر حوزه مدیریت و نویسنده کتاب «پنج فرمان»، با مجموعه‌ای از فعالان عرصه آموزش، و اندیشمندان تغییرات سازمانی است. سنگه در این کتاب با ذکر مثال‌های عینی نشان می‌دهد که چگونه با  استفاده از ابزار، تکنیک‌ها و منابع ارائه‌شده در کتاب، مدارس می‌توانند رشد و تغییر کنند و خود را با تغییرات و چالش‌های دنیای امروز تطبیق دهند.

مدارس یادگیرنده جایی امن برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا کل مجموعه را در کنار هم تجربه کنند.

انتهای پیام  


نظر خود را ثبت کنید