رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر:

شرکت فروسیلیس آذرخش ملایر آماده بهره‌برداری است

  • تاریخ انتشار : 1397/3/29 ساعت : 13:24 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : همدان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از آمادگی بهره‌برداری از شرکت فروسیلیس آذرخش ملایر خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان این طرح بزرگ صنعتی به‌زودی با حضور مقامات کشوری به طور رسمی افتتاح می‌شود.

داریوش صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه شرکت فروسیلیس آذرخش ملایر افزون بر 12 هزار تن محصول فروسیلیسیوم است، افزود: این طرح در زمینی به مساحت 56 هزار مترمربع اجرا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر میزان زیربنای این طرح را 12 هزار مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: ارزش ماشین‌آلات خارجی به‌کار رفته در این پروژه 3 میلیون دلار است.

وی کل سرمایه‌گذاری انجام شده در شرکت آهن و سیلیس آذرخش ملایر را 730 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: تا کنون 90 میلیارد ریال تسهیلات توسط این شرکت دریافت شده که شامل 50 میلیارد ریال از بانک سپه و 40 میلیارد ریال از بانک تجارت است.

صفاری با بیان اینکه این تسهیلات از محل رونق تولید دریافت شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت تا کنون برای 130 نفر اشتغالزایی داشته است که انتظار می‌رود با افتتاح و بهره‌برداری از آن تاحد قابل‌توجهی مشکلات اشتغالزایی شهرستان مرتفع شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید