بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از 2 پروژه ورزشی و فرهنگی سنندج

سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از دو پروژه مهم ورزشی و فرهنگی شهر سنندج بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار کردستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز سه‌شنبه (29 خرداد) از دو پروژه سالن 6000 نفره 22 گولان و تالار مرکزی شهر سنندج بازدید کرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این بازدید در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: برای تکمیل سالن شش هزار نفره سنندج حدود 19 الی 20 میلیارد تومان نیاز است که امیدوار هستیم هرچه زودتر به اتمام برسد.

نمکی با اشاره به اینکه امسال اعتبار این پروژه 100 درصد تخصیص یافته است، افزود: روز شنبه هفته آینده جلسه ای را با حضور مسئولان و ادارات ذیربط در تهران خواهیم داشت تا مشکلات مالی و فنی را مرتفع کنیم و قبل از پایان نیمسال اول آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود به پروژه تالار مرکزی شهر سنندج(تالار فرهنگ سابق) اشاره و تصریح کرد: استان کردستان یکی از استان های هنرمندخیز و هنرمندپرور کشور هست که برای استفاده از این ظرفیت فرهنگی و هنری ارزنده، مصمم هستیم این مجتمع را به بهره برداری برسانیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: حدود 25 میلیارد تومان برآورد میزان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه است که قرار شده از محل منابع استانی و ملی تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، پروژه تالار مرکزی سنندج در هفته دولت سال 98 به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید