انتشار «مشاهیر خفن» و کتاب دیگری برای نوجوانان

ترجمه کتاب‌های «نویسندگان و داستان‌های درازشان» نوشته تریسی ترنر و «شگیدی می‌آید» نوشته آر. ال. استاین برای نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «نویسندگان و داستان‌های درازشان: مشاهیر خفن» نوشته تریسی ترنر با ترجمه محمود مزینانی در ۱۹۲ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۶هزار تومان در نشر پیدایش عرضه شده است.

این کتاب با این مطالب همراه است: جفری چاسر و اشعار کم‌ و بیش بی‌ادبانه‌اش، ویلیام شکسپیر و نمایش‌نامه‌های پرطرفدارش، جین آستین و مردان جوان جذاب او، چارلز دیکنز و طرفداران دوآتشه‌اش، خواهران برونته و برادر دردسرسازشان، توماس‌ هاردی و وسکس‌ او،‌ جیمز جویس و تکبرش و جرج اورول و سیاست‌های اثرگذارش.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: لابد تا حالا اسم  ویلیام شکسپیر را شنیده‌اید...

ویلیام شکسپیر و نمایشنامه‌های پرطرفدارش

 جین آستین و داستان‌های عشقی‌اش

چارلز دیکنز و شاهکارهای بزرگش

ولی تا حالا شنیده‌اید که...

ویلیام شکسپیر را به توطئه علیه ملکه کشورش متهم کردند؟

چیزی نمانده بود که جین آستین، جین بیگ ویدر شود؟

طرفداران چارلز دیکنز لباس‌هایش را تکه پاره کردند؟

با این‌که مدت‌ها از مرگ این نویسندگان می‌گذرد، ولی هنوز هم زندگی  آن‌ها پر از شگفتی و غافلگیری است و زندگی ده نویسنده‌ای که در این کتاب جمع‌ شده‌اند، بیش از همه شما را غافلگیر و شگفت‌زده می‌کند. در این کتاب می‌توانید به دفتر خاطرات و داستان‌های ناگفته‌شان سرک بکشید و از همه چیز نویسندگانی آگاه شوید که داستان‌های درازشان جهان را تغییر داده است.


 همچنین  جلد هشتم «تحت تعقیب» با نام «شگیدی می‌آید»  نوشته آر. ال. استاین با ترجمه شهره نورصالحی  در ۱۸۸ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۷هزار تومان راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: بعد از «پارک وحشت» و «تالار مخفی»، ترس و لرز این‌بار با مجموعه «تحت تعقیب» آمده تا هرچه گوشت به تن شماست آب کند.

آقای استاین، این‌بار در نقش پلیسی دلسوز به دنبال خبیث‌ترین و خطرناک‌ترین «تحت تعقیب‌»هاست. (اگر از مخفیگاه این مجرمین اطلاع دارید، لطفاٌ با پلیس ترس و لرز تماس بگیرید.)

کلی و شون اندرسون از این‌که باید به ایالت دیگری بروند و در خانه‌ای در کنار یک مرداب بزرگ زندگی کنند  اصلا خوشحال نیستند. اما پدر دانشمندشان اصرار دارد برای مطالعه روی جانوران و گیاهان بومی، به آن‌جا برود.

از شانس بدِ کلی و شون، ظاهرا موجودات عجیب و غریبی اطراف خانه‌ آن‌ها زندگی می‌کنند و دائما چیزهایی در مورد افسانه شگیدی می‌شنوند: «هیولایی باستانی که در عمق مرداب زندگی می‌کند و قادر است خرابی‌های زیادی به بار بیاورد.»

کلی و شون می‌توانند قبل از این‌که کار از کار بگذرد، پدرشان را قانع کنند که آن‌ها را به شهر خود برگرداند؟


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید