آموزش روایتگری راویان فتح

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت:لازم است پیام حقانیت و مظلومیت این دلاورمردان بیش از پیش در جامعه و بخصوص در بین نسل جدید معرفی شود.

به گزارش ایسنا، سردار حبیب شهسواری در مراسم افتتاحیه دوره تداوم آموزش روایتگری راویان فتح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی توضیح داد: انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه و ماموریت خطیر برای روایتگران راهیان نور است. تبیین درست این فرهنگ در جامعه یکی از ضروریات عصر حاضر است.

وی با تاکید بر ضرورت روشنگری و صداقت در روایت‌گری گفت: متاسفانه آنگونه که گاها دیده می‌شود حقایق آن دوران و رشادت‌های شهدا در جامعه بیان نشده است.  بنابراین لازم است پیام حقانیت و مظلومیت این دلاورمردان بیش از پیش در جامعه و بخصوص در بین نسل جدید معرفی شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همه قشرها در اردوهای راهیان نور باید حضور یابند. برای همین در ارائه مطالب به این ظرفیت توجه شود.

سردار شهسواری تقویت روحیه مقاومت و ایثار را از جمله اهداف برپایی اردوهای راهیان نور برشمرد گفت: ما امروز باید به دنبال تربیت جوانانی باشیم که ادامه دهنده راه ارزشمند انقلاب اسلامی بوده تا شهید باکری های دیگر ساخته شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید