هنرمندان پیشکسوت , خرداد ماه , تجلیل " />

هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد تجلیل شدند

تهران-ایرنا-آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد ماه امروز چهارشنبه در موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،در این مراسم از هنرمندانی همچون غلامعلی رومی (موسیقی)، محمد تقی شاهرخ (سینما)،حسین فخیمی(تجسمی)، بهناز ذاکری (موسیقی)،رحیم رفیعی منش (نوازنده)، پروین بهمنی(موسیقی)، محمد رضا رحمانی لشکر (طراح صحنه)، محمد کاسبی(بازیگر)، فرمان مرادی (موسیقی)،احمد طالبی نژاد (روزنامه نگار)، عباس تهران تاج (نوازنده)، داوود فتحعلی بیگی(کارگردان تئاتر)، پروین حسینی(موسیقی)، تجلیل شد.
همچنین علی نعمتی(نوازنده)، مهوش صبرکن(بازیگر)، جهانگیر الماسی(بازیگر)، سعید شمس انصاری (خوشنویس)، هادی منتظری (موسیقی)،زیداله طلوعی (نوازنده)، محمد رضا جعفری(موسیقی)،ناصر هوشمند وزیری(تجسمی)، هنگامه اخوان (موسیقی) دیگر هنرمندان متولد خرداد بودند که از آنها تجلیل شد.
سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز چهارسنبه در آیین تجلیل از متولدین خرداد ماه اظهار داشت: فعالیت های موسسه بر اساس چهار چوب اساسنامه ای که تعریف شده است اجرا می شود و فراتر از آن نمی توانیم برویم.
وی ادامه داد: امیدواریم در سالهای آتی به وظایف خود در رابطه موسسه به خوبی عمل کنیم چون هنرمندان پیشکسوت سرمایه های معنوی مملکت هستند.
عظیمی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا هنرمندان پیشکسوت به جایگاه واقعی خود برسند.
در ادامه محمود عزیزی اظهار داشت: موسسه از روز شکل گیری به همت وجود هنرمندان پیشکسوت پا گرفته است و با زحمات هیات امنا با سختی ها و کمبودها مبارزه کرده تا امروز کنار هم باشیم و جشن بگیریم.
وی گفت:امیدواریم با مدیریت سید عباس عظیمی که اخلاق و منش انسانی دارند بتوانیم به جایگاه بالاتر برسیم و شان و منزلت هنرمندان پیشکسوت را حفظ کنیم و بتوانیم شادی هامان را در امور اقتصادی و فرهنگی بیشتر کنیم.
فرهنگ 9338 ** 1418

نظر خود را ثبت کنید