سرمربی والیبال بانوان پیکان: ششمی در آسیا حداقل انتظار از تیمم است

  • تاریخ انتشار : 1397/4/1 ساعت : 11:41 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم حداقل انتظار از تیممان حفظ جایگاه ششمی دوره قبل قهرمانی باشگاه‌های آسیا است.

 میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاهی آسیا گفت: باشگاه پیکان به خاطر اینکه امسال سال تیم بانوانش بود و مقام قهرمانی  لیگ برتر را هم کسب کرد مسلما به دنبال اعزام تیم به مسابقه های قهرمانی والیبال باشگاه های  آسیا است. با توجه به نوسانات ارز امکان جذب بازیکن خارجی نداشتیم و به همین دلیل با  ترکیب فعلی تیم باشگاهی‌مان به علاوه دو بازیکن کمکی به مسابقه‌ها اعزام می‌شویم.

او در ادامه بیان کرد: اکثر تیم هایی که در این رقابت‌ها شرکت می کنند برای تقویت خود یار خارجی جذب می کنند. برای  تیم پیکان هم زهرا بخشی در پست لیبرو از سالوت و هانیه محتشمی  در پست سرعتی از آبنوس به تیم کمک می‌کنند و ما با همین بضاعت در مسابقه‌ها شرکت می‌کنیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

 شعبانیان در مورد آنالیز حریفان تیم پیکان گفت: تقریبا همه تیم‌های آسیایی مخصوصا تیم‌های بزرگ  در رده‌های مختلف را می شناسیم و آنها را آنالیز می‌کنیم اما بخشی از آنالیز را در حین برگزاری مسابقه‌ها انجام می‌دهیم. همچنین از نظر آمادگی هم نود درصد بازیکنانمان در اردوی تیم ملی بودند و آمادگی خوبی دارند.

او در مورد بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی بازیکنان تیم پیکان بیان کرد: بعید می‌دانم بازی تدارکاتی داشته باشیم. شاید  بتوانیم با بقیه اعضای تیم ملی بزرگسالان بازی کنیم اما مسابقه تدارکاتی خاصی نداریم.  مسلما اگر امکان برگزاری بازی‌های تدارکاتی  وجود داشته باشد نتیجه‌ی بهتری می‌گیریم ولی وقت لازم برای این کار نیست.

 سرمربی تیم  باشگاهی والیبال بانوان پیکان به انتظارات فدراسیون و این باشگاه از تیم اشاره کرد و گفت: حفظ جایگاه ششمی بانک سرمایه که به عنوان نماینده ایران در دوره قبل مسابقه‌های قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا شرکت کرد حداقل انتظاری است که فدراسیون والیبال و باشگاه پیکان از تیممان دارند.

 شعبانیان در مورد حضور تیم ملی والیبال نوجوان دختر در مسابقات دختران آسیا که با کسب جایگاه هفتم برای تیم ایران به پایان رسید گفت: سطح مسابقه‌ها با کیفیت وخوب بود خصوصا چهارتیم اول  سطح بالایی داشتند، همه تیم‌ها تلاش می‌کردند جایگاه خود را ارتقا دهند. ما هم توانستیم نسبت به دور قبل دو پله صعود کنیم و امیدوارم در دوره‌های بعد هم ارتقاء جایگاه داشته باشیم.

 سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در پایان با اشاره  به لباس‌های بازیکنان تیم ملی دختران بیان کرد: 8 یا 9 سال است که بازیکنان با همین لباس‌ها بازی می‌کنند و همین که امکان بازی با این لباس‌ها را دارند خوب است. امیدوارم طراحی بهتری برای لباسها انجام دهند و وضعیت بهتر شود.

به گزارش ایسنا، مسابقه‌های قهرمانی والیبال بانوان باشگاه‌های آسیا از 20 تیرماه به میزبانی قزاقستان برگزارمی‌شود و تیم بانوان پیکان به عنوان نماینده ایران در این مسابقه‌ها با تیم‌هایی از کشورهای قزاقستان، چین و چین تایپه همگروه است. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید