انتقاد و حمله رسانه‌های آرژانتینی به تیم ملی کشورشان

رسانه‌های آرژانتینی شکست تیم‌شان مقابل کرواسی را مورد انتقاد قرار دادند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رسانه‌های آرژانتینی پس از شکست سه بر صفر تیم‌ ‌ملی کشورشان مقابل کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه، به شدت از تیم انتقاد کردند و وضعیت این تیم را فاجعه آمیز توصیف کردند. اینفوبائه، نوشت: آرژانتین شکست تحقیرانه‌ای را برابر تیم‌ ‌ملی  فوتبال کرواسی را تجربه کرد و در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار گرفت.

روزنامه‌ اوله ، کابایروس را مقصر اصلی این شکست دانست و تصویری از دروازه‌بان آرژانتینی را که با دستانش صورتش را پوشانده بود منتشر کرد.

روزنامه‌ لا یاسیون درباره بازی دیشب (پنجشنبه) آرژانتین نوشت: بازی آرژانتین مقابل تیم‌ ‌ملی کرواسی شرم آور بود و آینده این تیم در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

رسانه آرژانتینی تصویری از چهره غمگین مسی را منتشر کرد. رسانه‌های مختلف آرژانتینی نیز  از تصویرهای مختلف مسی برای این  شکست استفاده کردند.


سایت کلارین نوشت: فاجعه آمیز مقابل کرواسی. این روزنامه‌  در ادامه‌ نوشت: آرژانتین نمایش خیلی بدی برابر این تیم اروپایی داشت و اکنون در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار دارد. این تیم سه گل دریافت کرده است و نتوانست حتی یک موقعیت خطرناک برابر دروازه‌ حریف ایجاد کند. اشتباه بزرگ کابایرو بود. مسی تقریبا هیچ ضربه‌ای به توپ نزد و به خورخه سامپائولی توهین شد.

شبکه تلویزیونی کرونیکا به شدت نیز از سامپائولی انتقاد کرد و پس از پایان بازی جمله ای را به تصویر کشید که در آن نوشته شده بود "چه ساعتی سامپائولی استعفا می‌دهد؟"

شبکه تلویزیونی TN اعلام کرد که آرژانتین در نزدیکی یک شکست بزرگ قرار دارد.

همه رسانه‌های این کشور معتقد هستند آلبی سلسته برای صعود به یک معجزه نیاز دارد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید