نمازجمعه , گیلان , رشت " />

امام جمعه رشت:

نمایندگان، بیانات رهبری را نصب العین قرار دهند

  • تاریخ انتشار : 1397/4/1 ساعت : 15:24 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین کارهای خود قرار دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: معظم له در دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، راهکارهایی به آنان ارائه دادند.
وی با اشاره به جایگاه رفیع مجلس تصریح کرد: باید در تصویب قوانین دقت شود چراکه برخی مصوبات نه تنها تأثیرگذار نیست بلکه اثرات آن منفی است.
آیت الله فلاحتی شرکت در کمیسیون‌ها را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: بزرگترین توجه به دردهای مردم در مجلس شورای اسلامی، تصویب قانون محکم است.
وی اضافه کرد: وظیفه نمایندگان عزل و نصب نیست بلکه اصلاح و تصویب قوانین برای رفع مشکلات مردم، رسیدگی و مطالبه گری در پروژه‌های استانی است .
وی پرهیز از اشرافی گری نمایندگان، مسئولان و کاهش سفرهای غیر ضروری را از دیگر موارد مورد تاکید رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد .
آیت الله فلاحتی به راهکارها نیز اشاره و اضافه کرد: اولویت سنجی برای تصویب قوانین، قانون گذاری صحیح، نظارت و توجه به مشکلات جوانان و انقلابی عمل کردن از جمله راهکارهاست.
7296/2007

نظر خود را ثبت کنید