امام جمعه , فیروزکوه , اصلاح طلبان " />

امام جمعه فیروزکوه:

برخی اصلاح طلبان خواهان مذاکره مستقیم با آمریکا هستند

  • تاریخ انتشار : 1397/4/1 ساعت : 15:54 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه فیروزکوه گفت: امروز شاهد هستیم برخی اصلاح طلبان خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا هستند اما باید پرسید مذاکره با چه کسی؟
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز جمعه این هفته فیروزکوه تاکید کرد: این موضوع روشن است و مقام معظم رهبری مکرر اظهار داشته اند آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و به حرف های خود عمل نمی کنند.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس کاری نکنند که صحن مجلس دوباره محل مذاکرات مستقیم با اسراییل و آمریکا شود.
امام جمعه فیروزکوه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم انتظار دارند در طول سال مدیران همه نهادها پای کار و در تمامی روزها در میان مردم باشند و این حضور به مناسبت های خاص منتهی نشود.
وی ادامه داد: در دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازن و ایثارگران مکرر شاهد گله مندی آنان از مسئولان هستیم؛ انتطار داریم قوه مقننه قوانین را بخوبی مصوب کند، اصلاحاتی باید انجام گیرد تا قوه قضاییه در اجرای قانون با مردم به مشکل برنخورد.
امیری ارجمند افزود: برخی مدیران مورد نفوذ بیرونی هستند، دل به جای دیگر بسته اند و می خواهند مردم را ناامید کنند؛ درحالی که باید پایداری، استقامت و بیداری داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم گرفتار هستند و 70 درصد آنها درسطح متوسط و پایین زندگی می کنند تا با آبروداری زمینه سوءاستفاده دشمن فراهم نشود بیان کرد: همه نمایندگان مجلس نباید سیاسی کار باشند، برای مردم دل بسوزانید.
امام جمعه فیروزکوه همچنین با اشاره به برخی مشکلات شهرستان گفت: ما امروز نگرانیم، در شهر ساخت و ساز با مشکل روبه رو است و شهرداری درآمدی از شهر ندارد چرا که قانون راه را بسته است.
وی اضافه کرد: «قانون باید در همه جا اجرا شود و اگر در شهرهای دیگر اجرا نمی شود در فیروزکوه هم نباید اجرا شود».
به گزارش ایرنا ، پیش از خطبه های نماز جمعه نیز ولی صابر رئیس دادگستری فیروزکوه درسخنانی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: روند ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان کنترل شده و وضعیت رو به بهبود است؛ به طور قطع با مسئولانی که به ساخت و ساز غیرمجاز کمک کنند برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش ایرنا برخی نمازگزاران امروز در پرسشی از رئیس دادگستری شهرستان علت حضور کمرنگ برخی قضات بین مردم را خواستار شدند که وی پاسخ داد: هیچگاه بین مردم و مسئولان قضا فاصله وجود نخواهد داشت ولی به دلیل محدودیت های شغلی و پیشگیری از تفکرات نادرست و نیز اجتناب از ایجاد شایعاتی مبنی بر وجود رابطه میان قضات و برخی شهروندان، امکان دارد شاهد حضور کمرنگ آنها باشیم.
هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی روز قوه قضائیه نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه هایی در یک هفته از اول تیر برگزار می شود.
فیروزکوه در شمال شرق تهران واقع شده است.
تهرام/ 9353/ 1008

نظر خود را ثبت کنید