سرپرست استانداری کرمان:

مشکل استان کرمان، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم است

  • تاریخ انتشار : 1397/4/2 ساعت : 11:11 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
سرپرست استانداری کرمان گفت: مشکل کشور و استان کرمان، توسعه اقتصادی و به ویژه ایجاد اشتغال و ایجاد درآمد برای مردم است که لازمه رسیدن به موفقیت بهبود فصای کسب و کار است که کشور ما در این زمینه رتبه پایینی در دنیا دارد.

به گزارش ایسنا، "محمدجواد فدایی" صبح امروز دوم تیرماه در نشست با رییس کل و اعضاء شورای معاونان دادگستری استان کرمان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: نام‌گذاری این هفته انتخاب بسیار خوبی است تا هم به اهمیت قوه قضاییه و رسالت و مسئولیت توجه شود و هم یادآور شهید بزرگوار بهشتی و پرداختن به ویژگی‌های شخصیتی ایشان باشد، مخصوصا ویژگی‌های ایشان در قضاوت و اقامه عدل می‌تواند مورد استفاده و توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقامه عدل امور مهمی است که از نظام‌ها و دولت‌ها خواسته می‌شود و اقتصاد و معیشت باید توسط مردم عمل شده و دولت‌ها بر آن نظارت کنند، تصریح کرد: مسئولیت حکومت، ایجاد امنیت و استقرار عدالت است و قوه قضائیه مسئولیت اقامه عدل را به عهده دارد که یکی از دو وظیفه اصلی حکومت را انجام می‌دهد لذا جایگاه خیلی مهمی دارد.

فدایی بیان کرد: حوزه عمل قوای مجریه و قضاییه از هم جدا هستند تا نظام اجرایی نتواند در استقلال عمل قضاء دخالت کند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: نظام اجرایی برای موفقیت به همکاری قطعی نظام قضایی نیاز دارد و در استان نیز باید همکاری‌ها ادامه داشته باشد زیرا بدون همکاری و کمک دستگاه قضایی نمی‌توانیم موفق باشیم.

 فدایی اظهار کرد: کرمان نیز رتبه دو رقمی در فضای کسب و کار در کشور دارد و باید این فضا اصلاح شود تا با جذب سرمایه‌گذاری بتوانیم تولید را رونق داده و شغل ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در کارهای اجرایی دارد و می‌تواند خیلی کمک کند، دستگاه قضایی استان کرمان همواره حامی سیستم اجرایی بوده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید