تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای درگذشت یک روزنامه‌نگار

انجمن پیشکسوتان مطبوعات با انتشار پیامی درگذشت اسدالله مشایخی، روزنامه‌نگار قدیمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای درگذشت اسدالله مشایخی به شرح زیر است:

«روزنامه‌نگار شریف، دیرینه یادگار اهالی مطبوعات، خبرنگار و گزارشگر خوش‌ذوق و بی‌ادعای روزنامه‌ی کیهان در روزگاران‌ خبر و نظر، اسدالله مشایخی روز گذشته در حادثه‌ای جانخراش جان به جان آفرین تسلیم‌کرد.

انجمن پیشکسوتان مطبوعات با تأسف بسیار درگذشت این خبرنگار، گزارشگر و روزنامه‌نگار قدیمی را به خانواده‌ او و جامعه‌ مطبوعات تسلیت می‌گوید.

اسدالله مشایخی متولد چهارم مرداد ۱۳۳۶ در اراک بود. وقتی می‌پرسیدی که چه شد روزنامه‌نویس شدی می‌گفت در مدرسه انشایمان خوب بود فکر کردیم روزنامه‌نگار شویم.

مشایخی سال ۱۳۶۳ در بحبوحه جنگ تحمیلی به کیهان آمد از همان روزهای نخست به دلیل تواضع و فروتنی ذاتی‌اش در دل برو بچه‌های قدیمی تحریریه کیهان‌جای گرفت. مدتی بعد برای تهیه خبرهای جنگ به جبهه رفت. گزارش‌هایش از جبهه‌ها هنوز جزو گزارش‌های ماندگار در آرشیو روزنامه کیهان‌است. اسد مشایخی در نشریات مختلف کار کرد. سردبیر چندین‌نشریه بود. داوری چندین‌ جشنواره خبری و عکاسی را عهده‌دار شد. اما همچنان بی‌ادعا و متواضع به زندگی ادامه داد تا اینکه روزگذشته در جاده شهریار در تصادف اتومبیل تنهایمان گذاشت و رفت. روحش آرام. یادش ماندگار.»

مراسم تشییع پیکر اسدالله مشایخی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (دوم تیر ماه) از نارمک جانبازان شرقی در حال برگزاری است. زمان‌ مراسم یادبود آن مرحوم متعاقبا اعلام‌ می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید