رئیس شورای شهر اصفهان در واکنش به انتقادات پخش فوتبال در فضای عمومی:

برایشان آرزوی بصیرت در دین دارم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باعث تعجب من شد که حتی پخش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران که بعد از آن تحسین مقام معظم رهبری را برانگیخت هم، خلق برخی را مکدر کرد. برای همه آن‌ها و برای خود شورای شهر آرزوی بصیرت در دین دارم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به هفت تیر و شهادت مظلومانه شهید بزرگوار دکتر بهشتی نزدیک می‌شویم. این روز را به همه عزیزانی که در دستگاه قضای اصفهان فعالیت دارند شادباش می‌گویم.

وی ادامه داد: امیدوارم با همه تلاش‌های این عزیزان شاهد محیط امن، خوب و عادلانه‌ای برای مردم باشیم. دستگاه قضایی نیز شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است و امروز به این نقطه رسیده است. آنچه امروز در قوه قضایه وجود دارد زمینه ساز خدمات بیشتر و ارزنده‌تری برای مردم خواهد بود. اتفاقاتی که پس از ۷ تیر رخ داد نشان از وحدت جامعه برای حفظ و پاسداشت از انقلاب بود. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امروز استکبار جهانی به شیوه مضحک دیگری می‌خواهد خودنمایی و قدرت نمایی کند. برای مثال با تحریم کفش ورزشی برای تعداد محدود بازیکنان تیم فوتبال ایران، کسی در قرن ۲۱ باور نمی‌کند که تا این اندازه دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران فرومایه است.

معین همچنین با اشاره به روز مبازره با مواد مخدر گفت: ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر است و به همین دلیل یکی از با تجربه‌ترین کشورهای جهان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر است. همچنین تلاشی که ایران برای مبارزه با اعتیاد و ریشه کنی این مساله می‌کند را باید ستود. مهمترین دلیل اعتیاد بیکاری و نبود نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تلاش می‌کند این نشاط در جامعه بیش از پیش دیده شود. برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های ورزشی، اقداماتی که در چهارباغ انجام می‌شود، همه خوب، فراگیر و متعدد بوده است که باعث مباهات و سپاس اعضای شورای شهر و مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در همین راستا یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده مسابقات تیم ملی بود. این مسابقات باعث همگرایی و اتحاد مردم و این تلاش‌ها موجب شادی همه مردم شده است. حتی مقام معظم رهبری طی پیام‌هایی از تیم ملی ایران تشکر کردند.  آثاری که حرکت تیم ملی در جامعه داشت سراسر اعتماد ملی، شادی و غرور بود. 

معین گفت: شهرداری اصفهان هم برای افزایش همین نشاط با کسب مجوز از فرمانداری تنها در یک نقطه از شهر اصفهان اقدام به پخش قانونی مسابقه ایران برای کسانی کرد که به هر دلیل از جمله زندگی آپارتمانی امکان تماشای فوتبال را در خانه ندارند.

وی افزود: باعث تعجب من شد که حتی پخش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران که بعد از آن تحسین مقام معظم رهبری را برانگیخت هم، خلق برخی را مکدر کرد. برای همه آن‌ها و برای خود شورای شهر آرزوی بصیرت در دین دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: همین اتفاق در شهر تهران و در استادیوم آزادی انجام شد. وظیفه تامین امنیت این فضا نیز با شورای شهر و شهرداری نیست و اگر مشکلی هم وجود داشته همان سازمان‌های مربوطه باید پاسخگو باشند. 

معین گفت: وقتی کل نظام در تلاش است جامعه‌ای با نشاط داشته باشد ما نیز به همان سمت حرکت می‌کنیم و در نظر گرفتن همه نظریات فرعی امکان پذیر نیست و الگوی شهرداری اصفهان تنها بیانات مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید