جشنواره ملی موسیقی , جوان , بهروزی نیا " />

داور دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان:

سطح کار نوازنده های جشنواره موسیقی جوان بالا رفته است

تهران - ایرنا - حسین بهروزی نیا: سطح کار نوازنده های پذیرفته شده در دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بالا رفته و با بالا رفتن سطح نوازندگی ها، انتظارات داروان نیز به همان نسبت افزایش یافته است.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از انجمن موسیقی ایران، بهروزی نیا به عنوان یکی از داوران بخش ساز عود در خصوص علت کاهش افراد شرکت کننده در جشنواره توضیح داد: این ساز توانسته در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و در موسیقی راه خود را بیابد، تعداد افراد در حوزه نوازندگی این ساز خیلی کم تر از این بوده است و ما امروز نسبت به ساز های دیگر شاهد بهبود در زمینه پرداخته شدن به این ساز هستیم.
بهروزی نیا درباره ماهیت برگزاری و تاثیر گذاری جشنواره موسیقی جوان گفت: ما مسیری را با این طرح فراهم می کنیم تا جوانان بتوانند به سمت هنر بروند. موسیقی یکی از زمینه های هنری است و به طور قطع در بخش های دیگر نیز فعالیت های این چنینی انجام می گیرد. جوانان با فرهنگ و هنر خود آشنا می شوند و می توانند این را به نسل های آینده نیز انتقال دهند. حتی در زمینه ساز عود که به یک ساز از دست رفته در ایران تبدیل شده بود، اکنون شاهد هستیم کودکانی این ساز را برای یادگیری برمی گزینند و به خوبی آن را می نوازند. آینده موسیقی و ساز عود بسیار بهتر از این خواهد بود.
فراهنگ ** 1418 ** 9053

نظر خود را ثبت کنید