رئیس اداره قرآنی اوقاف فارس عنوان کرد:

کسب رتبه‌ نخست استان فارس در دوره‌های تربیت مربی قرآن کشور

  • تاریخ انتشار : 1397/4/17 ساعت : 17:25 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از کسب رتبه نخست این استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اوقاف فارس، سیدامیرعباس جلالی، گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد ادارات کل اوقاف استان‌ها در سال گذشته استان فارس موفق شد که این رتبه را در بخش مذکور کسب کند. 

وی افزود: در سال گذشته ۴ دوره تربیت مربی قرآن با حضور ۳۳۴ نفر از بانوان در محل دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز برگزار شد . 

جلالی با یادآوری اینکه پیش از این، دوره‌های مذکور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شد، گفت: از سال گذشته بنا شد که هر استانی درون خود این دوره‌ها را برگزار کند . 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه این سازمان برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن است، گفت: امسال نیز این طرح را ادامه خواهیم داد . 

وی، زمان برگزاری نخستین کارگاه تخصصی تربیت مربی قرآن کریم را در استان فارس از مردادماه امسال اعلام کرد و گفت: بعد از آن باز هم در ماه‌های مختلف این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه تا سال گذشته این دوره‌ها تنها برای بانوان برگزار می‌شد، گفت:‌ امسال این کارگاه‌ها علاوه بر بانوان، برای آقایان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید