نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین درگذشت امام جمعه الوند را تسلیت گفت

  • تاریخ انتشار : 1397/4/18 ساعت : 14:15 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی جلیل‌القدر، واعظ مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی طهماسبی رحمه‌الله‌ علیه موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

آن فقید بزرگوار سال‌های متمادی در مسیر ترویج دین مبین و فرهنگ اصیل اسلامی از پا نایستاد و در راه پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و گره‌گشایی از اقشار مختلف جامعه تلاش کرد و مواضع صریح و انقلابی ایشان در جایگاه امام جمعه شهر الوند و دیگر منابر ‌وعظ و خطابه استان زبانزد عام و خاص بود.

اینجانب درگذشت این خطیب جمعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، طلاب و روحانیون، مردم انقلابی استان قزوین علی‌الخصوص مردم شریف شهر الوند و مردم زادگاه ایشان شهر قیدار استان زنجان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهر الوند امروز ساعت ۱۸ از میدان لاله به سمت خیابان امام خمینی (ره) و میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ضمناً مراسم یادبود امام جمعه فقید امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام زمان(عج) همزمان با مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید