‌فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی یگان تکاوری مخصوص کویر در کرمان

  • تاریخ انتشار : 1397/4/19 ساعت : 12:06 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
‌فرمانده انتظامی استان کرمان راه‌اندازی یک یگان تکاوری مخصوص کویر در استان را الزامی دانست و بیان کرد: مجوز راه‌اندازی این یگان صادر شده است اما امکانات لازم برای راه‌اندازی آن نداریم.

‌به گزارش ایسنا‌، سردار"رضا بنی‌اسدی‌فر" ‌امروز 19 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: جمعیت استان کرمان با احتساب مهاجرین آن حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر است.


وی با بیان این مطلب که استان کرمان بعد از سیستان و بلوچستان خاکریز بعدی مبارزه با مواد مخدر کشور است، تصریح کرد: باید جلیقه‌های سبک در اختیار رده‌های تخصصی درگیر با قاچاقچیان قرار دهند، زیرا جلیقه‌های موجود بسیار سنگین هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش کشته و مصدوم شدن نیروهای انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: انتظار داریم که از مرکز کشور توجه ویژه‌ای در خصوص این مهم داشته و سیاست واحد عملیاتی تا بهره‌وری لازم اخذ گردد و استان کرمان را به عنوان نوک پرگار ببینند.

وی به میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته در استان کرمان اشاره کرد و افزود: 143 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است که 120 تن آن توسط نیروهای پلیس کشف شده است.

سردار بنی‌اسدی‌فر ادامه داد: در گلوگاه‌های ایست بازرسی با حداقل امکانات انجام وظیفه می‌کنیم، همچنین راه اندازی قرارگاه عملیاتی با مرکزیت استان کرمان مورد نیاز در حوزه مقابله است تا سه استان را پوشش دهد.

وی با بیان این مطلب که پایگاه هوانیروز داریم اما در اختیار ما نیست، اظهار کرد: دوربین های حرارتی و امکانات دیگر برای رصد اطلاعاتی کویر نیاز داریم، همچنین اصلاح آمایش یگاه‌های نظامی و انتظامی الزامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان راه‌اندازی یک یگان تکاوری مخصوص کویر در استان را الزامی دانست و بیان کرد: مجوز راه‌اندازی این یگان صادر شده است اما امکانات لازم برای راه‌اندازی آن نداریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه درصد مشخصی از منابع ستاد تهران به استان کرمان تعلق گیرد، خاطر نشان کرد: نیازمند راه‌اندازی ایستگاه بازرسی سیرچ هستیم زیرا منبع کنترلی ازغرب استان نداریم و جابجایی مواد از این منطقه عمدتا با سلاح انجام می‌شود که موضوع سلاح یک موضوع مهمی است.

 


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید