کشف کالای قاچاق میلیونی در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی از کشف 115 میلیون و 300 هزار ریال کالای قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی حرفه‌ای در بجنورد خبر داد.

به گزارش ایسنا، «رضا عرب‌زاده» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق در شهرستان بجنورد بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی محل تردد افراد مورد نظر موفق شدند محل دپوی کالای قاچاق را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند تعداد 408 عدد کمپوت آناناس قاچاق و همچنین تعداد 6 هزار و 537 قلم انواع داروهای بدون مجوز به ارزش 115 میلیون و 300 هزار ریال را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که در این عملیات 2 قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که ورود کالای قاچاق به بازار می‌تواند به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کند، از شهروندان خواست تا با لبیک‌گویی به بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم یاری کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید