وجود 73 هکتار بافت فرسوده در شهر خرم‌دره

  • تاریخ انتشار : 1397/4/20 ساعت : 10:56 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : زنجان
فرماندار شهرستان خرم‌دره از وجود 73 هکتار بافت فرسوده در شهر خرم‌دره خبر داد .

به گزارش ایسنا،  حجت محمدی شامگاه دیروز  در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار خرم‌دره با بیان اینکه طرح بازآفرینی و احیای بافت‌های ناکارآمد جزو مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن است، عنوان کرد: برای بازآفرینی بافت فرسوده در کل ایران، دولت 1500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است که از این سهم استان زنجان تا به امروز حدود 17 میلیارد تومان جذب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای شهر خرم‌دره باید تصمیمات ویژه‌ای دراین خصوص اتخاذ شود، تصریح کرد: شهر خرم‌دره پتانسیل‌هایی دارد که مسئولان این شهر به آن واقف هستند و لازم است با همفکری همه اعضا، ظرفیت‌های شهر را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی شود .

فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: در شهر خرم‌دره 73 هکتار بافت فرسوده وجود دارد که باید اهتمام جدی برای ساماندهی آن وجود داشته باشد .

در ادامه این جلسه نیز سرپرست شهرداری خرم‌دره با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به بافت فرسوده در این شهرستان، تصریح کرد: ساماندهی این بافت‌ها در کنار همت مسئولان، نیازمند همکاری و تعامل مردم است.

محمدرضا مقدم یادآور شد: امیدواریم به زودی و با برنامه‌ریزی درست و دقیق، اعتباراتی از طریق استان برای شهر خرم‌دره و پروژه‌های شهر جذب کنیم .


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید