معاون‌ آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

مجتمع فنی و مهندسی اسفراین باید برند شود

معاون‌ آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مجتمع فنی و مهندسی اسفراین باید برند شود.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه مجتمع فنی و مهندسی اسفراین از مراکز موفق آموزشی است و آینده خوبی برای این مرکز پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از برکات این مجتمع مجاورت آن با مجتمع صنعتی فولاد است که نمونه‌ای از تعامل بین دانشگاه و صنعت است.

وی ادامه داد: مراکز آموزشی عالی در کشور باید ارتباط تنگاتنگی با مراکز صنعتی داشته باشند و دانشجویان موفق‌تری تحویل جامعه بدهند.

شریعتی نیاسر افزود: امیدواریم دانش آموختگان مجتمع فنی و مهندسی اسفراین با توجه به وجود ارتباط با صنعت مهارت لازم را کسب کنند و از آن دسته دانش آموختگانی باشند که در جامعه کارآفرین باشند که این یکی از امتیازهای این مرکز آموزشی است.

معاون آموزشی وزیر علوم بیان کرد: مجتمع فنی و مهندسی اسفراین ماموریت خود را پیدا کرده است و باید روی آن کار کند و اگر همه مراکز آموزشی ما ماموریت مشخصی داشته باشند موفق تر خواهند بود و از پراکندگی جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به ارتباط بین دانشگاه‌های مختلف، عنوان کرد: در استان‌های مختلف باید ارتباط بین دانشگاه‌ها وجود داشته باشد و باعث هم افزایی باشد و فعالیت‌ها گرد یک دانشگاه بزرگ و محوری باشد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید