مشتاقی: سیل خروشان کشتی در کشور جریان دارد

عضو شورای فنی کشتی‌ فرنگی معتقد است با توجه به سیل خروشان کشتی در کشور مشکلی از بابت پشتوانه‌ها نداریم.

بهرام مشتاقی ، عضو شورای فنی کشتی‌ فرنگی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رقابت‌های انتخابی تیم امید، اظهار کرد: رقابت‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم و سطح رقابت‌ها بالا بود که به عنوان نمونه، چند عنوان دار جهان در رده‌های پایه کشتی‌ها را واگذار کردند.

وی ادامه‌ داد:  همین نشان دهنده این است که سیل خروشان کشتی‌ در  کشور ما جریان دارد و کشتی‌گیران تک تک وارد عرصه می‌شوند و خودشان را نشان می‌دهند.

مشتاقی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: قهرمانان که به مسابقات نوجوانان جهان می‌روند بعد از آن به جوانان می آیند و بعد عضو تیم‌ ‌ملی امید می‌شوند و پس از آن به بزرگسالان تزریق خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری انتخابی پیکارهای امید را درست می داند، خاطر نشان کرد: هر چه کشتی‌گیران ما در کوران رقابت‌ها حضور داشته باشند و صیقل داده شوند می‌توانند خودشان را بیشتر آماده کنند و کشتی‌گیران هر چه آب دیده تر شوند برای حضور در پیکارهای جهانی و  المپیک 2020 که در راه است مثمرثمر خواهد بود.

مشتاقی درباره میزبانی لرستان نیز، بیان‌ کرد: به خاطر سالن بسیار خوبی که در این جا دیده‌ام تبریک می گویم و جا دارد از رییس هیات کشتی‌ لرستان که بسیار  علاقمند است تشکر کنم. با بضاعتی که داشتند میزبانی خیلی خوب بود و در صحبتی که با سایر همکاران داشتم مثل من از میزبانی راضی بودند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید