«کارگاه شماره ۴۸» در جستجوی سازنده

تهیه‌کننده سریال «کارگاه شماره ۴۸» از مذاکره برای انتخاب کارگردان خبر داد و اعلام کرد که حدود چند سال گروه تحقیق درباره این فیلمنامه بررسی کرده‌اند.

علیرضا جلالی که پیش از این تهیه‌ی سریالی چون «دولت مخفی» و فیلم «روز سوم» را عهده‌دار بوده است، در گفت‌وگو با ایسنا درباره فیلمنامه «کارگاه شماره ۴۸» اظهار کرد: این سریال در ۲۸ قسمت نگارش شده و در حال انتخاب کارگردان هستیم و در تلاشیم که با یکی از کارگردان‌هایی که می‌تواند از پس این کار بربیاد، مذاکره کنیم.

او ادامه داد: نویسنده این سریال رسول صانعی است و به نظرم فیلمنامه خوبی نوشته شده به دلیل اینکه حدود چندین سال گروه تحقیق درباره این فیلمنامه تحقیق کرده‌اند. هر فردی که فیلمنامه را می‌خواند در او تعلیق ایجاد می‌کند. من از نویسنده، محققان، آقای الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما) و حسین کرمی (رییس مرکز سیما فیلم) تشکر می‌کنم. تمام تلاش سیما فیلم این است که پیش تولید سریع شروع شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن برود.  

موضوع داستان سریال «کارگاه شماره ۴۸» درباره اُستا اکبر است که در یکی از کارگاه‌های ریخته‌گری ذوب آهن بر اثر حادثه‌ای جان خود را از دست می‌دهد در حالی که تعهد تولید قطعات مهم و محرمانه جنگی برعهده ذوب آهن است. مرتضی دوست و همکار اُستا اکبر تلاش می‌کند امیر فرزند او را به کارگاه جذب کند اما او می‌خواهد در یک شب ثروتمند شود؛ در نهایت مرتضی موفق می‌شود امیر را به کارگاه بکشاند و از استعداد او در جهت تولید قطعاتجنگی و یک قطعه خاص هواپیمای اف ۱۴بهره ببرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید