کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین برگزار می‌شود

کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان، 15 آذرماه امسال با همکاری دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر یوسف پریش، دبیر علمی کنگره بین المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان گفت: این کنگره با شعار "توسعه زیرساخت‌های شهری با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین" فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه معماری، عمران و شهرسازی است. همچنین برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکزتخصصی کشور و جهان را در زمینه مفاهیم مشترک معماری، معماری و شهرسازی، فناوری‌های نوین، تاثیر سازه درشکل‌گیری معماری و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: این کنفرانس با همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، دانشگاه شهید مدنی، دانشگاه صنعتی سهند و با مشارکت پژوهشگران دانشگاهی داخلی و خارجی  و تمام صاحب‌نظران در حوزه صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

دکتر پریش در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه یقیناً دستاوردهای پژوهشگران در این زمینه و ارائه آن‌ها در این کنفرانس نتایج درخشانی را در پی خواهد داشت، یادآور شد: با برپایی این کنفراس در این سطح امید می‌رود، ارتباط‌های بسیار سازنده در جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی بین محققان و شرکت‌کنندگان تحقق یابد.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان را 30 تیرماه اعلام و تصریح کرد: نتایج داوری مقالات این کنفرانس نیز 5 مردادماه 97 اعلام می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام هم 20 مرداد ماه خواهد بود.

دکتر پریش در این ارتباط از همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای شرکت در این کنفرانس دعوت کرد و یادآور شد: مقالات دریافتی پس از داوری توسط کمیته علمی کنفرانس در بخش‌های مختلف در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد و علاوه بر آن اساتید مدعو خارجی و داخلی در قالب سخنرانی به ارائه آخرین یافته‌های علمی خود در این بخش خواهند پرداخت.

وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان را از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس اعلام کرد.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.icbi2018.com مراجعه کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید