کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: تنها برای قهرمانی در جاکارتا حضور پیدا می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی کبدی زنان گفت: با آرامش خوبی که در این دوره از بازیهای آسیایی در اردوی تیم ملی کبدی زنان حاکم است، تنها برای قهرمانی در جاکارتا حاضر خواهیم شد.

مرضیه عشقی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی کبدی زنان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این دوره از بازی‌های آسیایی بویژه بعد از تغییرات در مدیریت فدراسیون، آرامش خوبی در اردوی تیم ملی زنان حاکم شده و تیم بدون هیچ گونه حاشیه‌ای تمرینات خود را برای حضور هر چه بهتر در بازیهای آسیایی پیگیری می‌کند.

وی گفت: در این دوره از مربیان تکنیکی، تاکتیکی و بدنساز و روانشناس خوبی برخورداریم و همین امر سبب بهبود عملکرد بازیکنان شده است. امیدوارم این روند تا زمان اعزام تیم به بازی‌های آسیایی جاکارتا تداوم داشته باشد تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

عشقی خاطرنشان کرد: در دو دوره قبل بازی‌های آسیایی که در گوانجو و اینچئون برگزار شد، تیم ملی کبدی زنان سوم و نایب قهرمان شد. این دوره با توجه به این که شایسته‌سالاری در تیم حاکم است و تیم از حاشیه دور است، تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و تلاشمان بر این است که ابتدا به فینال بازیهای آسیایی راه پیدا کنیم و سپس در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: با توجه به این که ۴ سال است کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان هستم، هیچ سالی همانند امسال از تیم یکدست، هماهنگ و بدون حاشیه‌ای برخوردار نبودیم و آرامش خوبی در اردوهای تیم ملی حاکم است. به هر صورت با تیم جنگنده‌ای در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان یکی از مشکلات تیم ملی کبدی بانوان را نداشتن سالن تخصصی تمرینات عنوان کرد و افزود: امیدوارم در بازی‌های آسیایی جاکارتا در سکوی قهرمانی قرار بگیریم تا مسوولین امکانات خوبی را در اختیار این تیم قرار دهد تا برای برپایی اردو مجبور نشویم مرتب از یک شهر به شهر دیگر برویم.

انتهای پیام 


نظر خود را ثبت کنید