افتتاح بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در رفسنجان

  • تاریخ انتشار : 1397/4/25 ساعت : 09:42 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در بوستان معلم رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در آستانه دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)  آب‌نمای کف‌خشک کشور را افتتاح می‌کنیم.

محمدرضا عظیمی‌زاده با بیان اینکه این پروژه حاصل تفکر و هدایت‌های شورای اسلامی شهر است، افزود: بودجه بسیار خوبی برای سال 97 شهرداری رفسنجان پیش‌بینی شده است و رویکردهای مناسبی که در شورای شهر برای بهبود شهر رفسنجان در همه زمینه‌ها پیش‌بینی شده کم کم به سمت این می‌رود که بخشی از دستاوردهای آن را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اولویت‌هایی که بر این بودجه سنجش و برنامه‌ریزی شده بحث بهسازی و مناسب‌سازی فضای شهری شامل آسفالت، پیاده‌رو سازی، اصلاح روشنایی پارک‌ها و ایجاد فضاهای فرهنگی و رفاهی برای مردم است.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: شهر رفسنجان کرامت و ارزشی که باید داشته باشد امروز بیش از پیش پیدا خواهد کرد و در این راستا از بخش‌هایی که دست‌یافتنی‌تر بود کار را شروع کردیم.

عظیمی زاده در ادامه ابراز کرد: رسیدگی به عمق محلات یکی از تکالیفی است که در بودجه شهرداری تعیین شده و با برنامه‌ریزی مناسب در تمام محلات فضاهای مناسب ایجاد می‌شود که در این راستا حدود 23 پارک درون‌محله‌ای داریم که طراحی و برنامه‌ریزی برای شروع پروژه‌ها شروع شده و کار ایجاد دو پارک هم آغاز شده است و بهره‌برداری آن را به زودی جشن می‌گیریم.

شهردار رفسنجان رویکرد اساسی بودجه شهرداری را توزیع عادلانه بودجه در شهر برشمرد و تصریح کرد: دیدگاه اعضای شورا و عزم و اراده شهرداری بر این است که در تمام نقاط شهر امکان فعالیت وجود داشته باشد و شهرداری در همه نقاط شهر فعالیت عمرانی و بهسازی را دیده است.

عظیمی زاده با اشاره به پیش بینی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بودجه شهرداری رفسنجان، یادآور شد: احداث فرهنگسرا از دیگر برنامه‌های شهرداری بوده ضمن اینکه بهره‌برداری از فرهنگسرای کودک و آینده در پارک جوان به زودی انجام می‌شود.

وی افزود: جشن‌های دوره‌ای با همت شورا و شهرداری هم دیگر رویکرد ما می باشد و آنچه برای ما مهم است این است که همه ظرفیت‌های شهر فعال شود و مردم از شهرداری حمایت کنند تا ظرفیت‌های شهر رفسنجان فعال شود.

به گزارش ایسنا، این آب نما با مساحت 608 مترمربع در مدت 90 روز در بوستان معلم رفسنجان اجرا شده است.

*عکس تزئینی است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید