بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس:

سران رژیم صهیونیستی به‌عنوان جانیان جنگی در دادگاه بین‌المللی لاهه محاکمه شوند

  • تاریخ انتشار : 1397/4/25 ساعت : 16:11 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی حملات وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و در محاصره غزه را که بر خلاف تمام موازین و قطعنامه های بین المللی و حقوق بشری نهادها و سازمان های ذیربط است به شدت محکوم می کند.

رژیم تروریستی و اشغالگر قدس علیرغم ١٢ سال محاصره مردم غزه و محروم کردن ساکنین این منطقه از حقوق اولیه زندگی، وقاحت و سفاکی را به حدی رسانده است که در مقابل دیدگان افکار عمومی با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی اهدایی آمریکا، مردم این منطقه را با قساوت تمام بمباران و زیرساخت های حیاتی منطقه را برای در تنگنا قرار دادن ملت مظلوم و بی پناه فلسطین نابود می سازد.

بی تردید سکوت و بی تفاوتی حاکم در جهان اسلام به ویژه برخی کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی مراوده دارند و مدارا می کنند و همچنین سازمان های مدعی حقوق بشر، به رهبران جنایتکار رژیم صهیونیستی این فرصت را می دهد که به جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین که گناهی غیر از دفاع از سرزمین مادری خود و حق حیات ندارند، ادامه دهند. 

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تمجید و استقبال از اقدام شجاعانه و به حق پارلمان جمهوری ایرلند در تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی، از مجالس کشورهای جهان و سازمان های مردم نهاد و بین المللی درخواست دارد تا برای توقف جنایت های مکرر و مداوم رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و محکوم کردن اقدامات این رژیم در محروم کردن ساکنین غزه از حقوق اولیه و ادامه محاصره، تمام مساعی خود را مبذول داشته و زمینه محاکمه سران این رژیم به عنوان جانیان جنگی در دادگاه بین المللی لاهه را فراهم کنند.»

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید