در راستای «نقش‌آفرینی دانشگاه در اقتصاد ملی» تاکید شد؛

ضرورت ارائه راهکار تنوع‌بخشی به منابع آموزش عالی از سوی دانشگاهیان

  • تاریخ انتشار : 1397/4/25 ساعت : 16:22 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : آموزش
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در دومین نشست کارگروه «طراحی مدل جامع درآمدزایی دانشگاه‌ها و تنوع بخشی به منابع آموزش عالی»، خواستار مشارکت و ارائه راهکار از سوی دانشگاهیان به منظور تنوع‌بخشی به منابع آموزش عالی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در این نشست «جهت‌گیری به سمت افزایش سهم درآمدها از پژوهش و فناوری به جایدرآمدهای آموزشی»، «استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی» و «ایجاد منابع پایدار برای دانشگاه‌ها»، «گسترش استفاده از ظرفیت خیرین و تأسیسبنیادهای علمی فناوری» و «ایجاد منابع جدید و تنوع‌بخشی به آن» و «احصاء و رتبه‌بندی منابع درآمدی دانشگاه‌ها در سال جاری» را از محورهای مهم به منظور ارائه پیشنهاد از سوی صاحب‌نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی برشمرد.

وی افزود: اعضای محترم هیئت علمی و صاحب نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی می‌توانند دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

این نشست با حضور دکتر حسین عسکریان ابیانه مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین، دکتر سعید رستگاری مدیر دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات، دکتر اباصلت خراسانی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و برخی صاحب‌نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، کارگروه «طراحی مدل جامع درآمدزایی دانشگاه‌ها و تنوع بخشی به منابع آموزش عالی» در راستای پیگیری مصوبات سمینار«نقش‌آفرینی دانشگاه در اقتصاد ملی» که اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ایجاد شده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید