اقتدار , چهل سالگی انقلاب , بوشهر " />

امام جمعه بوشهر: ایران اسلامی بن بست ندارد

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: هیچ مشکل، بن بست و ناامیدی در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و مشکلات اقتصادی نیز با اتحاد و انسجام همگان و تلاش، کوشش وهمدلی مسئولان و مردم برطرف می‌شود.
به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:برخلاف میل دشمن هیچ اختلاف و جدایی بین روحانیت و مسئولان اجرایی کشور وجود ندارد و تلاش می شود با همدلی و همفکری همه مسئولان مشکلات پیش رو از میان برداشته شود.
وی اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران در40 سال گذشته با وجود انواع مشکلات و توطئه های دشمن پیشرفت‌های قابل توجهی در بخشهای علمی، پژوهشی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی داشته و امروز به دوران بلوغ خود رسیده است.
امام جمعه بوشهر افزود:ترفندها و توطئه‌های آمریکا برعلیه ایران اسلامی ضعف و زبونی دشمن و اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی را ثابت می کند.
صفایی بوشهری تصریح کرد:باتوجه به نقش انقلاب اسلامی درنجات بشریت و بیداری اسلامی امروز استکبار جهانی در صدد مقابله با این انقلاب مردمی برآمده است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیشرفت‌ها و اقتدار ایران با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب محقق شده است یادآورشد: اینکه استکبار جهانی تاکنون نتوانسته به هدفهای شوم خود دست یابد یک پیروزی مهم برای نظام جمهوری اسلامی است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: پیشرفت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی باید به جامعه ارائه و تبیین شود.
استاندار بوشهر نیز با تاکید براینکه مشکلات اقتصادی جامعه برطرف می ‌شود گفت: دراین عرصه فعالان اقتصادی، کارآفرینان و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.
عبدالکریم گراوند افزود: ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه از برنامه‌های مورد توجه است که در حوزه عمرانی و اقتصادی عملیاتی می ‌شود.
وی با اشاره به وحدت مردم و مسئولان در استان بوشهر اظهار داشت: وجود فضای صمیمی و مطلوب در این استان زمینه کار، تلاش و پیشرفت را فراهم کرده است.
گراوند با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: برخی مشکلات جامعه به مباحث مدیریتی و داخلی برمی‌گردد که باید مسئولان تلاش مضاعفی در این بخش داشته باشند.
وی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی در حوزه دفاع الزاماتی وجود دارد که باید مسئولان در حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم تلاش بیشتری کنند.
گراوند یادآورشد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با تلاش مضاعف و با اتحاد دشمن را شکست دادیم بن ‌بست‌های اقتصادی امروز نیز شکسته و همه این مشکلات به فرصت تبدیل می‌ شود.
6047/6045

نظر خود را ثبت کنید