آغاز توزیع اقلام احتکاری در کرمان با هدف تنظیم بازار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با دستور مقامات قضائی استان کرمان از امروز کار توزیع اقلام احتکاری در استان کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری در حاشیه فک پلمپ انبار‌های احتکار کالا در کرمان اظهار داشت: این کالا‌ها در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ روز از زمان کشف با هدف تنظیم بازار و رفع نیاز‌های مردم به بازار تزریق شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در ارتباط با شیوه توزیع اقلام اساسی مردم گفت: پس از فک انبار‌ها با حکم و نظارت مقام قضائی، اقلام در محل‌هایی که از قبل توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شده است با نظارت مقام قضائی، پلیس و تعزیرات به فروش می‌رسد.

سالاری با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام نداریم، بیان کرد: شهروندان کرمانی می‌توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی) و سرمایش و گرمایشی به چهارراه نیکزاد واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مابقی کالا‌های اساسی مردم در فروشگاه‌های مورد تایید توزیع خواهد شد، بیان کرد: طی جلسات متعددی که برگزار شد، دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی قرار گفته و جلوی سوء‌استفاده‌های بعدی گرفته شود.


نظر خود را ثبت کنید