جای تنگ خبرنگاران در افتتاحیه بازی های آسیایی

  • تاریخ انتشار : 1397/5/27 ساعت : 14:49 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور

بر اساس اعلام ستاد برگزاری بازی ها، هفت هزار خبرنگار و عکاس از ٤٥ کشور شرکت کننده در هجدهمین دوره بازی ها حضور دارند، اما تنها ٤١٤ جایگاه برای نمایندگان رسانه ها در آیین افتتاحیه این رویداد قاره کهن اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ در فاصله چهار ساعت تا آغاز آیین رسمی گشایش این دوره از بازی ها تنها شمار اندکی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران کشورهای مختلف شرکت کننده در المپیک آسیایی موفق به کسب بلیت افتتاحیه این بازی ها شدند٠تیم خبری ایران نیز با تلاش کادر سرپرستی تیم رسانه ای، تنها موفق شد تعداد محدودی بلیط برای نمایندگان رسانه ها تهیه کند. مسوولان رسانه ای کشورمان برای توزیع عادلانه بین خبرنگاران اقدام به قرعه کشی کردند.

ورزشگاه «گلوربانگ کارنو» که بیش از ٨٣ هزار ظرفیت دارد و تنها سهم خبرنگاران در پوشش این رویداد مهم افتتاحیه ٤١٤ جایگاه بوده که این مشکلات، نمایندگان رسانه های شرکت کننده در کشور میزبان را دچار سردرگمی کرده است.
هجدهمین دوره بازی های عصر امروز به صورت رسمی افتتاح می شود تا ورزشکاران رشته های مختلف برای رسیدن به مدال های رنگارنگ برابر حریفان خود صف آرایی کنند.

ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی در این آوردگاه قاره کهن حضور دارد.


نظر خود را ثبت کنید