موسیقی , جشنواره , کلاسیک " />

کلاسیک نوازان از فردا در تالار رودکی رقابت می کنند

تهران- ایرنا- بخش موسیقی کلاسیک دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان فعالیت خود را به مدت سه روز، از پنجشنبه 15 شهریورماه در تالار رودکی آغاز می کند.
به گزارش ایرنا،با اتمام بخش موسیقی دستگاهی در روز چهارشنبه 14 شهریور ماه، رقابت در بخش موسیقی کلاسیک از 9 صبح فردا پنجشنبه 15 شهریور ماه در تالار رودکی آغاز می شود.
دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از 22 مرداد ماه در تهران آغاز شده و تا 18 شهریور ماه ادامه دارد.
براساس این گزارش، پنجشنبه پانزدهم شهریور ساعت 9 تا 13 شرکت کنندگان در بخش ویولن (گروه های الف وب) – ساعت 14 تا 16 (گروه ج)، ساعت 17 تا 21: ویولا (گروه ج) به رقابت می پردازند.
جمعه شانزدهم شهریور نیز از ساعت 9 تا 13 جشنواره در زمینه گیتار و از ساعت 17 تا 21 در بخش ویلنسل ادامه دارد.
بخش پیانو نیز روز شنبه هفدهم شهریور از ساعت 9 تا 13(گروه های الف وب، ساعت 14 تا 16(گروه ج) و ساعت 17 تا 21 در بخش فلوت، کلارینت، ابوا و هورن برگزار می شود.
آئین اختتامیه بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، یکشنبه هجدهم شهریورماه از ساعت 20 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است.
فراهنگ**9012** 1701

نظر خود را ثبت کنید