مهمترین عناوین خبری , اخار8تا8 " />

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

  • تاریخ انتشار : 1397/6/27 ساعت : 07:57 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران-ایرنا-دستگاه ها 60 روز فرصت دارند با بازنشستگان تسویه حساب کنند،روسیه:دست به عملیات نظامی در ادلب نمی زنیم،روس اتم احداث بلوکهای دوم و سوم نیروگاه بوشهر را آغاز کرد،تیم ملی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان شکست خورد،چند انفجار مهیب لاذقیه سوریه را لرزاندو رییس جمهوری کره جنوبی وارد پیونگ یانگ شداز مهمترین خبرهای 12ساعت گذشته ایرنا بود.
اخبار داخلی
*********
مشهد-معاون امور دهیاری ‌های سازمان شهرداری ‌ها و دهیاری ‌های کشور گفت: تاکنون 37 هزار و 200 مجوز دهیاری صادر شده و 35 هزار دهیار در کشور مشغول خدمت هستند.

تهران-رییس سازمان بازرسی کل کشور از دستگاه‌های مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان خواست ظرف مدت 60 روز از تاریخ ابلاغ این قانون، افراد مشمول را از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند.

تهران-تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان، مقابل مدافع قهرمانی این مسابقات شکست خورد.

تهران-تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب برابر تیم استقلال با نتیجه 2 بر 2 متوقف و در مجموع با نتیجه 5 بر 3 نماینده ایران را حذف و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شد.

تهران-سه نماینده کشورمان به دیدار فینال مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در کشور اسلواکی راه یافتند.

قم-معاون اجتماعی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در مقوله سلامت فارغ از جسمانی ابعاد دیگر از جمله روانی،اجتماعی و معنوی نیز بسیار حائز اهمیت است،گفت: در حوزه سلامت روان 23.6 درصد از جامعه نشانه هایی از اختلال های روانی دارند.

کرمانشاه-معاون هماهنگی استان های دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه با همت جمعی بسیاری از مشکلات برطرف می شود،گفت: بعضی رفتارها و کارشکنی های داخلی منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی می شود که باید از بروز آنها جلوگیری کرد.

تهران-وزارت نفت به اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر بدهی این وزارتخانه به شهرداری پایتخت پاسخ داد.

مسکو-شرکت دولتی روس اتم، اقدامات فنی احداث بلوک های دوم و سوم نیروگاه هسته ای بوشهر را آغاز کرد.

کاشان-تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در جاده کاشان به نطنز دست کم 20 مصدوم برجا گذاشت.

اخبار خارجی
*********
تهران-خبرگزاری رسمی امارت متحده عربی دوشنبه شب از آغاز عملیات گسترده نظامی علیه شهر الحدیده یمن خبر داد.

تهران-لایحه مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات و مواد و اقلام تحت کنترل غیرمجاز پس از انجام اصلاحات نهایی با تأیید و امضای ریاست قوه قضاییه به دولت ارسال شد.

تهران-خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دوشنبه شب از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر لاذقیه سوریه خبر داد.

بلگراد-همه پرسی در مقدونیه که در سی ام سپتامبر ( 8 مهر) برای نام جدید این کشور برگزار خواهد شد درهمین حال برای عضویت این جمهوری از یوگسلاوی سابق در ناتو نیز سرنوشت ساز است.

تهران-«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در صنعا در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت: مردم یمن به دنبال صلح،امنیت و ثبات در کشورشان هستند.

بغداد-عضو ائتلاف سائرون موردحمایت سید 'مقتدا صدر' از توافق کامل رهبر جریان صدر با 'هادی العامری' رهبر ائتلاف الفتح بر روی نخست وزیری 'عادل عبدالمهدی' خبر داد.

مسکو-وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که عملیات نظامی در سوریه اجرا نخواهد شد.

تهران-هواپیماهای رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه مقر نیروهای مقاومت فلسطینی در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

مسکو-سوییس به دنبال اتهام جاسوسی به روسیه، مقررات صدور مجوز فعالیت دیپلمات های این کشور را سخت تر می کند.

تهران-دادستان های عضو تیم رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا از یک قاضی فدرال درخواست کردند تا تاریخی برای محاکمه مایکل فلین مشاور امنیت ملی اسبق دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا تعیین کند.

تهران-دونالد ترامپ در یک اقدام تنش زای دیگر اعلام کرد که تعرفه ای 10 درصدی بر 200میلیارد دلار از واردات کالاهای چینی وضع کرده است که از 24 سپتامبر (دوم مهر) اجرا خواهد شد.

لندن-«ترزا می» نخست ‌وزیر انگلیس در مراسم ضیافت یک لابی پرنفوذ صهیونیسم، بار دیگر وفاداری خود به موجودیت رژیم اشغالگر قدس را مورد تأکید قرار داد و گفت: در کنار اسرائیل به‌عنوان موطن یهودیان ایستاده‌ام.

تهران-وزارت دفاع روسیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که ارتباط پایگاه نظامی 'حمیمیم' با یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع IL-20 قطع شده است.

پکن-'مون جائه این' رییس جمهوری کره جنوبی به منظور سفری سه روزه و دیدار با 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی، صبح امروز سه شنبه به وقت محلی وارد پیونگ یانگ شد.
شبک**1392

نظر خود را ثبت کنید